Vraag

klaarkomen in mijn vriendin

  • 8 June 2024
  • 7 reacties
  • 588 Bekeken

Badge
  • Net nieuw
  • 2 reacties

Hallo,

Ik ben een jongen van 16

Mijn vriendin en ik hebben al seks

Ze wil dat ik eens klaarkom in haar

Eerlijk gezegd vind ik het gevaarlijk voor soa’s enz

Wat zouden jullie doen? 


7 reacties

Reputatie 1
Badge

Denk dat je je meer zorgen moet maken dat je haar niet zwanger maakt..

Reputatie 5
Badge +1

Als zij geen SOA heeft kan je die niet van haar krijgen, maar ik snap je. Je kan natuurlijk met een condoom doen, dan kan je gewoon in haar komen en heb je geen kans op SOA's of zwangerschap als de pil niet goed werkt. Bij sex gaat het om dat allebei het lekker vind en als jij niet graag wil klaarkomen in haar omdat je angst voor SOA's word de sex ook niet zo leuk. Wat ik probeer te zeggen is dat jij ook telt en het lekker moet hebben tijdens de sex. Dus praat er over dan komen jullie er wel uit.

Reputatie 3
Badge +1

erm ja je krijgt geen soa van gwn klaar te komen in haar, je krijgt een soa als er bloed van jullie beiden in contact komt etc.

Reputatie 3
Badge +1

Hoi anoniempjee xx,

Wat goed dat je meedenkt! De informatie die je geeft, is alleen niet helemaal volledig. Voor correcte informatie verwijzen we je naar Wat zijn soa's? | Sense.info .

Groetjes,

Emma - De Kindertelefoon

Reputatie 4
Badge +3

Niet doen zonder anti conceptie anders ben je misschien vader op je 17de 

Reputatie 7
Badge +17

Ik zou er eerst zeker van zijn dat jullie allebei geen soa’s hebben. Kijk anders eens op deze site en doe daar de test ff: https://soatestwijzer.nl/soa-wijzer/

Gebruikt zij de pil al? Zo nee, dan kun je het beter met condoom doen. Tenzij je nu al vader wilt worden 

Badge

bedankt iedereen

 

Reageer