Vraag

Klaarkomen- hoe voelt dat?

  • 2 March 2021
  • 3 reacties
  • 717 Bekeken

Hallo 

Ik ben een meisje van 14 jaar. Ik masturbeer mij zelf nog niet zo lang  en vroeg mij hoe het voelt om klaar te komen? Volgens mij ben ik wel eens klaar gekomen, maar weet het dus niet zeker. En masturberen jullie door nadat je bent klaargekomen? Hoelang duurt het voordat je klaarkomt?

Alvast heel erg bedankt.

groetjes,

Louise


3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

De lengte verschilt van persoon, het gevoel ook, dus je moet het maar uitzoeken, het voelt goed in ieder geval...

Badge

Ik voel m altijd aan komen, maar ik krijg dan ineens n heel fijn gevoel door mn hele lijf en dan 1 soort kreun adem iets. En d’r na begint mn lijf te shaken mr dan stop k want tbh vind k dat niet heel fijn of chill

Badge

hoi Louise. ik ben Marijke 12 jaar en ik ken nu al sins een half jaar al klaarkomen maar soms is het heel heftig en soms niet zo maar as ik doe klaarkomen dan krijg ik een soort kramp in me buik en kutje maar die kramp doet niet pijn maar heel lekker voelt dat en soms wort ik ook nog heel zweverig in me hoofd en ga ik trillen helemaal dat is zo super lekker geil dat moet je wel voelen weet ik zeker en anders as je dt niet voelt doe je ook niet klaarkomen denk ik. want voor ik kan klaarkomen deed ik ook altijd wel veel friemelen bij me kutje maar was ook wel lekker maar is echt niet zoals klaarkomen. en soms ga ik daarna wel meteen wel weer door omdat ik dan nog es wil.

groetjes

 

Reageer