Vraag

klaarkomen ervaring meisje ?

  • 6 September 2020
  • 5 reacties
  • 2850 Bekeken

Reputatie 5
Badge +5

Hoi savage_boy hierr... Laten we eerst ff leuk beginnen. Hoe was de eerste week school. Kom je de dagen een beetje door ?


Maar nu de echte vraag... Hie ervaren dames het orgasme. Sinds we bij het hoofdstuk "seksuele voorlichting" zijn aangekomen ben ik hier erg benieuwd naar. Zou je me in detail kunnen vertellen hoe het voelt. Wat je denkt en zo goed mogelijke beschrijving…

Alvast bedankt.


5 reacties

Hoe dat voelt.. jaa goeie vraag! In het begin voelt het erg lekker en krijg ik wat kleine verkrampingen ervan. Met wat ik denk is vooral “ahh wat lekker” hahaha. Als ik bijna klaarkom loopt dat lekkere gevoel alleen maar op en wordt het steeds heftiger, dit is echt zoo fking lekkerr!! Tot dat je klaarkomt dan houd dat gevoel vaak nog even vast en dan zakt het snel weer af. En dan kan je snel dr achteraan vaak nog een keer en dan nog een keer hihi.. Nii altijd maar lukt mij vaak wel. Tijdens een orgasme is nadenke een beetje moeilijk, maar ja je bent vooral bezig met hoe fking lekker dat gevoel is..

 

Hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen xx

Reputatie 3
Badge +3

zoals zei al zegt het gevoel is echt fking lekker 

Reputatie 1
Badge +1

Omg een orgasme bij meisjes! Oh dat voelt zo lekker, ikzelf voor een orgasme denk eraan of er een lul in mn kutje komt en dan kom ik super lekker klaar. Meestal als ik mijzelf dan vinger dan gaat mn kut ineens omhoog en dan denk ik nergens meer aan alleen hoe lekker het is. Vaak ga ik daarna nog door maar soms dan is het iets te veel en dan kijk ik het filmpje verder af en neem dan pauze, voor een groot orgasme bij mij neem ik vlak voordat ik klaarkom nog eventjes pauze en dan elke keer daarna ga ik weer verder, en dan als ik er klaar mee ben dan laat ik mn orgasme gaan en OH DAT VOELT LEKKER :DDD

 

 

xx Madeliefje

Reputatie 2
Badge

ik vind het vooral heel erg fijn voelen!!

Als het zover is dan kan ik gewoon bijna niet meer denken of praten, omdat ik het zoooooooo fijn vindt!!!!!!!

Soms dan maak ik ook gewoon van die schokbewegingen.

 

Groetjes,

Reputatie 4
Badge +1

Mijn nichtje (heeft zelf geen telefoon, dus gebruikt mijn account):

 

echt fckn lekker.

  • tintelend gevoel 
  • krampen
  • schokken
  • Sommige mensen squirten

Reageer