Skip to main content
Vraag

klaarkomen en balhaar

• September 11, 2025
  • 2 reacties
  • 331 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo ik ben een jongen van 14 jaar oud. Mijn vrienden hebben allemaal al balhaar en kunnen klaarkomen ik nog niet en dat vind ik beschamend. Ik heb nu beginsel haartje boven mijn piemel van ongeveer 1-5cm lang, als ik ga aftrekken komt er een soort vocht uit maar volgensmij is het geen sperma. Al ik dan doorga krijg ik een fijn gevoel maar dan durf ik niet verder dat duurt dan meestal 10 minuten. Wat moet ik doen??? Ik wil graag ook kunnen klaarkomen, hoelang gaat dat nog duren!!!???

2 reacties

• September 11, 2025

Ik denk als je verder gaat aftrekken dat je wel gaat klaarkomen hoor, want als ik het goed snap heb je voorvocht dat tijdens het aftrekken komt maar niet door het klaarkomen dus ik denk dat je dan wel sperma kan hebben, zo niet nog even wachten komt vanzelf wel, is nu eenmaal bij de ene vroeger dan bij de andere

• September 12, 2025

@Anoniem283838833883  als je het “fijne gevoel” krijgt moet je juist doorgaan het geeft zo’n fijn gevoel. Het doet absoluut geen pijn ofzo en je hoeft niet bang te zijn dat je ineens gaat plassen ofzo.  Probeer het anders eens als je onder de douche staat maar als je echt gaat klaarkomen kan het zijn dat je wat slapjes wordt in je benen