Skip to main content
Vraag

klaarkomen

• August 24, 2025
  • 4 reacties
  • 419 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Als ik aan het aftrekken ben en ik klaarkom dan hou ik met mn hand de huid dicht en draai ik rondjes dat zorgt dat ik nog lekkerder klaarkom ik hou het dan dicht doe mn onderbroek aan en trek dan snel mn hand weg dat de sperma eruit kan ik doe dan pas de volgende ochtend een andere onderbroek aan chat gpt zegt dat dat niet onhygiënisch is wat vinden jullie ervan en doen meer mensen dit 

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • August 24, 2025

Onnodige quote verwijderd 

Zelf doe ik dit niet omdat als ik klaarkom dat ik dan niet meer geil ben. Je zou dit kunnen doen, ik zie niet hoezo doet niet hygiënisch is. Als ik jou was zou ik je niet druk maken wel zorgen dat je een schone onderbroek aan doe voor de stank.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 24, 2025

ik zou dit niet doen bro je krijgt dan veel smegma. Sperma die opgedroogd is onder je voorhuid. Kom gewoon klaar en veeg het met wc papier weg. Probeer anders te edgen om lekkerder klaar te komen

• August 25, 2025

@Anonymously 21  ik begrijp het niet helemaal. Met 1 hand knijp je je voorhuid dicht en ga je dan met je andere hand door met aftrekken?

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 25, 2025

Dat lijkt me best wel onhygiënisch om de hele dag met een onderbroek vol met sperma te lopen.

xx liefs Wolf 🐺