Ik ben een meisje van 12 jaar oud en ik voel me elke dag nat als ik van school kom. Mijn ondergoed is nat water. Nu moet ik weten hoe ik dit kan oplossen. Ik heb het nog nooit geprobeerd. Hulp van meisjes
Ik ben een meisje van 12 jaar oud en ik voel me elke dag nat als ik van school kom. Mijn ondergoed is nat water. Nu moet ik weten hoe ik dit kan oplossen. Ik heb het nog nooit geprobeerd. Hulp van meisjes
Een vagina kan wat nat zijn of zelfs erg slijmerig worden. Dat ervaar je als de puberteit begint en de invloed van vrouwelijke hormonen. Een wet pussy krijg je zo heet dat. Dan ben je vaak ook geil ..ja je leest het goed het zijn niet alleen de jongens.
Bij ons komt er voorvocht uit de penis het nat worden druppels slijm meestal bij seksuele opwinding.Bij geslachtsgemeenschap is dat juist super handig..het is een soort natuurlijke glijmiddel . Het penetreren in de vagina maakt een vagina nog natter dan het al was ervoor. lichaams sappen heet dat .
Je kunt er niks aan doen dus..mischien door vingeren en een orgasme krijgen. Heb je effe erna geen last van nattigheid . Maar het is een soort cyclus net als bij jongens we moeten regelmatig ejaculeren zaad lozen.
Hoe weer jij dat klaar komt hoe dat zonder dat je masturbeert dan ??
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.