Vraag

klaarkomen

  • 4 January 2022
  • 4 reacties
  • 350 Bekeken

Badge

Hey, ik ben een meisje. Ik wil graag klaarkomen, wat kan ik nog meer proberen behalve vingeren of waterstraal op clitje??

Xxx Anoniempje :)


4 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hoi,

je zou kunnen proberen je g-spot te stimuleren. Dat is wel vingeren, maar je gaat eigenlijk specifiek op één plek stimuleren. 

Ik zou je voor meer info graag naar sense verwijzen. Hier vind je info over de g-spot.

 

succes.

Badge

Ja heb ik al geprobeerd maar bedankt

Je hebt twee  verschillende spots

 1. de clit die zit buiten de vagina. die zit tussen de shaamlippen.als je er ever heen gaat kan dat een fijn gevoel geven.

2. De g spot die zit in de vagina. die kun je vinden door een kom maar beweging te doen richting de buik . het volt als een knobbeltje aan, als je deze stimuleert kunen sommigen meiden ook squirten.

Om het lekkerder te maaken kan je. seks toys of een douchekop  gebruiken. ander dingen zijn niet hygiënisch.

hoop dat je hier iets aan hebt.

Gr bren.

 

 

Reputatie 6
Badge +5

Dit is hoe ik vaak klaarkom (tw; too much information lol)

  • begin met het stimuleren van de clitoris, zodat je nat wordt
  • ga nu met een vinger naar binnen, stimuleer de g-spot en de clitoris tegelijk
  • wacht tot je bijna klaarkomt en stop dan weer even
  • doe dit een aantal keer, zodat je orgasme nog beter wordt!

Eerst deed ik altijd alleen clitorale stimulatie, maar nu ik deze combi-stimulatie doe, zijn mijn orgasmes veel beter! Het uitstellen van het orgasme maakt het sowieso veel beter. Dit is hoe ik het ervaar, ben geen deskundige lol.

Je kan ook altijd nog een vibrator of een dildo aanschaffen, dat zou ook voor weer hele nieuwe orgasmes kunnen leiden. 

anyway, hoop dat je hier iets aan hebt! succes!

 

Een deel van de tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 9: het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn niet toegestaan. 

Anne, De Kindertelefoon

Reageer