Vraag

klaarkomen


Badge

hey ik heb een vraag ik ben nu al een tijd aan het aftrekken maar ik kom maar niet klaar

iemand tips of dingen die ik kan doen

 


10 reacties

Hoii! 

 

hoe bedoel je dat precies?

Hallo Tompoboy,

 

Ik heb geen idee wat jouw leeftijd is, maar de meeste jongens krijgen sperma meestal tussen 11 en 16 jaar en als je dan nog niet klaar komt, is het een optie om naar de Huis Arts te gaan.

 

 

Groetjes,

BitMap

 

onnodige quote verwijderd

Badge

ik ben 15\

maar kom niet klaar

meestal wel mar ?

 

Hoii, 

 

Ja maar meestal wel dus?

ik ben 15\

maar kom niet klaar

meestal wel mar ?

 

Zoals ik had vermeld, meeste jongens krijgen sperma tussen 11 en 16 jaar.

Het kan dus zijn dat je het nog krijgt.

 

En trek ook niet te vaak op 1 dag af (geen idee of dit het geval is maarja).

Aangezien je wel altijd klaarkomt hoef je niet contact op te nemen met een huisarts aangezien je leeftijd is het normaal dat je al sperma heb

 

Dat je vandaag niet klaarkomt kan komen door te veel of te snel achterelkaar aftrekt

 

Aangezien je wel altijd klaarkomt hoef je niet contact op te nemen met een huisarts aangezien je leeftijd is het normaal dat je al sperma heb

Precies.

 

Ik snapte zijn zin niet helemaal, vandaar dat ik geen antwoord gaf op dat hij meestal wel klaar komt. :smiley:

Nee maar haha alsnog is Het niet goed 

 

normaal hoort een jongen die geil is en stijve heb binnen 4 tot 7 minuten klaar te komen

Nee maar haha alsnog is Het niet goed 

 

normaal hoort een jongen die geil is en stijve heb binnen 4 tot 7 minuten klaar te komen

Is niet altijd het geval. zoals er staat kan het altijd nog komen wanneer je 16 bent.

Maar als hij zei dat het meestal wel zo is maar deze keer niet dan zit er een andere reden achter dan het niet kunnen aanmaken van sperma.

Ow haha als k der aan trek spuit k na paar minuten geen idee hoe dat allemaal daar benden werkt

 

Reactie aangepast door De Kindertelefoon nav forumregel 12: ga niet off-topic

Reageer