Vraag

klaarkomen?

  • 4 March 2020
  • 5 reacties
  • 741 Bekeken

Badge

Hey ik masturbeer door op mijn knuffel te gaan liggen met het hoofdje op mijn vagina(met mijn onderbroek aan) Ik ga dan heen en weer bewegen. Ik krijg dan een heel lekker gevoel en raak ook een soort van moe en moet dan soort van stoppen. Is dit klaar komen?


5 reacties

Badge

Als je een soort van schok krijg of een heel lekker gevoel vlak voordat je dan moe word wel ja 

Je krijgt een soort schok en raakt effe verstijft

Badge

Oke super bedankt ❤️

 

Reputatie 5
Badge +3

Hey ik masturbeer door op mijn knuffel te gaan liggen met het hoofdje op mijn vagina(met mijn onderbroek aan) Ik ga dan heen en weer bewegen. Ik krijg dan een heel lekker gevoel en raak ook een soort van moe en moet dan soort van stoppen. Is dit klaar komen?

Als je het stopgevoel krijgt dan zit je net tegen klaarkomen aan… het gevoel wordt nog syerker

Kan je het iets meer uitleggen hoe je dat doet op een knuffel want ik wil het ook eens proberen maar ik weet niet hoe 

 

Gr. Meisje 15 jaar

Hey ik masturbeer door op mijn knuffel te gaan liggen met het hoofdje op mijn vagina(met mijn onderbroek aan) Ik ga dan heen en weer bewegen. Ik krijg dan een heel lekker gevoel en raak ook een soort van moe en moet dan soort van stoppen. Is dit klaar komen?

 

Reageer