Vraag

klaarkomen

  • 29 September 2019
  • 3 reacties
  • 312 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb nog nooit een zaadlozing gehad dus ik dacht gewoon komt nog wel (ben bijna 15) maar ik kan nu nog steeds niet klaarkomen maar elke keer als ik heb ge mastubeert en ik ga plassen komt er wel wat plakkerig spul uitšŸ„“ betekent dit dat ik zaadlozing in mijn blaas heb? Ik maak me hier een beetje zorgen om

3 reacties

Beste Reigorskuut,

Ik ben een meisje dus ik weet helaas niet wat er mis is maar het zou kunnen dat er iets mis is met jouw prostaat (ik weet het niet).

Het beste is misschien s een medisch onderzoek laten doen om te kijken of alles in orde is.

Hopelijk ben je ermee geholpen
Dat is volkomen normaal!

Maak je geen zorgen, bij mij was dit ook het geval. Na een jaar dagelijks een potje rukken heb ik nu daadwerkelijke zaadlozingen.

Nu draait mn zaadfabriek volle toeren en hoeft ik me nergens zorgen over te maken.

Ben je al wel 2 jaar bezig, maar komt er nog steeds niks uit? Ga dan wel naar de huisarts, hoogswaarschijnlijk komt het gewoon doordat de pubertijd wat later komt aanwaaien. Maar voor de zekerheid, toch ff een afspraakje maken.

Veel rukplezier!
LVA
Ben zelf een transseksueel meisje maar heb mijn penis nog en kan zelf zeggen dat dit niet al te normaal is want je blaas is gescheiden van de prostaat dus mag er geen sperma in je urine zitten wat je kunt doen is steek eens een vingertje in de poep zo stimuleer je de prostaat en dan nog geen sperma lozing betekent dokter

Reageer