Denk je dat je een late puber zou kunnen zijn ? Bij ons in de klas is er een van 14 jaar die nog niet nog geen baard in de keel heeft .
Hoe weet je dat je klaarkomt als je lichaam nog geen sperma produceert
Dat voel je wel.
:)
hey,
je moet gwn trekken tot je iets voelt zoniet dan produceerd je ligaam nog geen sprema maar je voelt het wel als je ligaam wel sperma produceerd en trouwens bij de ene duurt het langer bij het klaar komen dan bij de ander bij me zelf kan ik binnen 1 min maar dat komt om dat ik het al sinds me 9 dee maar toen had ik ook nog geen sperma maar ik trok wel en uit eindelijk deed ik het soms 3 keer per dag ben daar trouwens wel mee gestopt maar in het kort je komt er van zelf achter bij de ene duurt het langer dan bij de ander
groeter lorenzo
niet me echte naam
Bij iedereen verschilt dat
misschien moet je gewoon andere technieken gebruiken
HARDER TREKKEN PUSSIO
als je staat en dan kan je niet meer helemaal recht staan zak je een beetje door je knien heen
HARDER TREKKEN PUSSIO
in wat voor manier meer leterlijk of in de manier zoals meer stress op je ding zetten want de laatse is niet goed en kan lijden to beschadiging op de eikel
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.