Beantwoord

Klaarkomen

  • 31 May 2019
  • 2 reacties
  • 2436 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, ik ben Saaie (niet mijn echte naam, die is prive) en ik masturbeer regelmatig. Ik heb mijn knuffel opengesneden om te proberen mijn penis daar in te steken. Dat is mij gelukt en dat doe ik nu vaak. Maar gisteravond voelde het zo lekker en nog lekkerder (ik wist nog niet echt wat een orgasme was, ik wist het een beetje en dus dacht ik dat dit een orgasme zou worden) dat ik mijn penis eruithaalde en probeerde niet mijzelf te laten klaarkomen omdat ik het eng vind. Mijn huid over mijn penis heen komt nog niet naar achter, dus ik heb nog nooit mijn eikel gezien. Daarom was ik bang dat het onder mijn huid zou zitten en dat het daar vast zou komen te zitten. Weet iemand of het dan beter is om het orgasme te laten gaan of het inhouden en hoe ik kan proberen langzaam mijn voorhuid naar beneden kan halen. Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Anonymous 31 May 2019, 13:39

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi saaie ik denk dat je echt pas klaarzoukomen als je voorhuid naar achter getrokken kan
Dat kan je doen door elke dag een klein beetje naar achter te trekken onder de douche niet veel maar een klein beetje per dag
En je sperma komt uit het zelfde gaatje als je plas gaatje
dus het is hetzelfde als plassen
Het komt er dus niet onder
Het is lekkerder om het over je eikel te doen dus veel plezier nog en doe het zovaak als jij wilt hé
Niet jezelf dwingen

Reageer