Hey! Ik ben nu 14 en een meisje. Ik ben ( zo ver ik weet en als ht wat ik heb gelezen klopt) gewoon wel steeds klaargekomen tijdens het masturberen maar heel kort (trouwens ik heb namelijk gelezen dat als je naar het masturberen zo’n soort golf door je lichaam voelt en als dat weg is je je vagina ni meer wilt aanraken eig want als je dat doet voelt ht alles behalve fijn je zojuist een orgasme hebt gehad) maar mijn orgasmes enzo duren echt heel kort eigen... maar iets van 5 à 8 seconden...! Heeft iemand alsjeblieft tips om dit een stuk langer te krijgen??? Xx
Bladzijde 1 / 1
Hey,
Het ligt er vaak aan hoe en wat je doet, of je het zelf fijn vindt? En dat je jezelf een beetje goed kent! Als je dat weet kun die leuke dingen voor jezelf doen of laten doen. Ik heb een vriendin en wij gebruiken ook wel is een speeltje.
Je moet even nagaan wat je doet en wat je zou willen... Wat vindt jij nou echt fijn? Experiment anders is. Wie weet kom je achter leuke dingen.
Als je nog iets wilt weten of specifiek...
Zeg t maar!
X Dikkekuslisax
Het ligt er vaak aan hoe en wat je doet, of je het zelf fijn vindt? En dat je jezelf een beetje goed kent! Als je dat weet kun die leuke dingen voor jezelf doen of laten doen. Ik heb een vriendin en wij gebruiken ook wel is een speeltje.
Je moet even nagaan wat je doet en wat je zou willen... Wat vindt jij nou echt fijn? Experiment anders is. Wie weet kom je achter leuke dingen.
Zeg t maar!
X Dikkekuslisax
Bij jongens duurt het ORGASME best kort het ejaculeren 6 sec gemiddeld. Je penis spier voel je achter elkaar samenknijpen en je hebt zo'n 8 zaadstralen. Maar het is best een heel intens geil lekker onbeschrijflijk gevoel. Daarna is alles super gevoelig mijn eikel, ballen en tempels.. niet aanraken.
Ik heb mijn nichtje van 16 jaar zien klaarkomen. Ze was een keer aan het vingeren in bed ik mocht kijken. ik was toen 12 jaar. Ze was heel erg aan het kreunen hijgen haar body was aan het shocken het duurde 15 seconden. Haar vagina was super nat na het ORGASME zag druppels vocht eruit lopen. En bij mij voorvocht ha ha,
How long is the regular orgasm? According to Masters and Johnson, typical male orgasm is 6 to 9 contractions (~4 to ~6 seconds)..... , typical female orgasm lasts ~ 9 to 12 contractions (~6 to almost ~9 seconds).
Ik heb mijn nichtje van 16 jaar zien klaarkomen. Ze was een keer aan het vingeren in bed ik mocht kijken. ik was toen 12 jaar. Ze was heel erg aan het kreunen hijgen haar body was aan het shocken het duurde 15 seconden. Haar vagina was super nat na het ORGASME zag druppels vocht eruit lopen. En bij mij voorvocht ha ha,
How long is the regular orgasm? According to Masters and Johnson, typical male orgasm is 6 to 9 contractions (~4 to ~6 seconds)..... , typical female orgasm lasts ~ 9 to 12 contractions (~6 to almost ~9 seconds).
Zeg t maar!
X Dikkekuslisax
Dankje wel!! Xx
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.