Vraag

Klaarkomen??

  • 10 August 2018
  • 9 reacties
  • 527 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik weet niet of ik wel klaarkom wat krijg je precies als je klaarkomt

9 reacties

Jongen of meisje
Jongen of meisje
Klik op profiel.. meisje.

On topic. Dan wordt het steeds lekkerder en lekkerder. En dat gevoel trek door je hele lichaam en op einde soort van explosie en "lekker gevoel" en heb je zoiets van: oh fuck jaaaaaaaaaaaa. Eh dat dus. 🙂
Thx
No problem. Er moest staan explosie VAN lekker gevoel trouwens, foutje. Tip: richt de staal van de douche eens.. Veel vinden dat een lekkere manier.
Badge +5
Ik weet niet of ik wel klaarkom wat krijg je precies als je klaarkomt

Het is niet zoals bij een jongen, die een zaadlozing krijgt als hij klaarkomt. Bij klaarkomen krijg je gewoon een overweldigend lekker gevoel, en misschien krijg je ook heel even het gevoel dat je moet plassen: dat is eigenlijk het punt waarop je moet doorgaan waar je mee bezig bent, want NA dat gevoel van "moeten plassen" komt het echte klaarkomen.

Het kan wel zo zijn dat er veel vocht uit je vagina komt als je "goed klaarkomt", dus misschien dat een handdoek onder je kont wel een goed idee is. Sommige meiden kunnen ook "spuitend" klaarkomen, waarbij er dan een hele straal vocht uit je vagina komt. Dit heet squirten, maar niet iedere vrouw kan dit 'zo maar".
Dan komt er een wit spul uit je vagina dat is als je je clit stimuleert dat is een heel fijn gevoel maar niet iedere vrouw komt zo snel klaar je moet zien wat je fijn vind bevoorbeeld over je clit wrijven of er in gaan met iets bvb een kam of tanden borstel ik vind het allebei heel leuk succes ermee ?❤️
een kam en tanderborstel is niet het allerbeste lijkt me aangezien deze er niet voor zijn gemaakt maar dat is wat ik denk.
een kam en tanderborstel is niet het allerbeste lijkt me aangezien deze er niet voor zijn gemaakt maar dat is wat ik denk.

Een handvat van de desbetreffende voorwerpen werkt prima. Het is wel altijd belangrijk om ze goed schoon te maken om schimmelinfecties te voorkomen.
ow, ja mijn fout. ik las meestal dat je het beste andere dingen kan gebruiken die ervoor zijn gemaakt ivm gezondheid enz maar al kan het ook gewoon met kam/tandenborstel dan heb ik niks gezegd

Reageer