Skip to main content

Hoii iedereen! 
 

ik ben een jongen van 17 en heb al 1 jaar een vriendin die is ook 17

We sliepen bij elkaar en vanmorgen werden we samen wakker in een beetje een geile bui haha dus hebben we seks gehad. We doen het echt nooit zonder condoom maar vanmorgen ging het mis ik had geen condooms bij me en die van me vriendin waren op 

ze zei tegen mij kom dan zonder ja ik als man zeg daar geen nee tegen 

maar ik moest heb wel optijd eruit halen als ik voelde dat ik kwam 

nu is dat even misgegaan voor ik het wist was ik klaar en vol in der 🙈

dus kort samengevat ik ben in der klaargekomen zonder condoom 

En weet niet wat ik moet doen hulp zou echt top zijn 

groetjes!! 

jou vriendin moet direct/ zo snel mogelijk een morning afterpil nemen anders is ze zwanger!!!Dit is dus een aardig domme keuze geweest! Maar is niet alleen jou fout. Koop een pil bij de drogist en breng  die haar zo snel mogelijk anders ben je binnekort vader 😂


Joo THANKS man ben net met scooter naar drogist geweest en zo een pil gehaald ze heb hem nu op dus hoop dat het goed komt 

voor de zekerheid moeten we volgende week zwangertest doen

pik ik voel me zooo kut 😂 het is ook mega dom maar ja als je geil bent moet het eruit 🙈


hahaha niet meer doen voortaan he!? maar hoeveel tijd zat er ongeveer tussen het hebben van seks en het nemen van de pil?  Ik denk dat ze niet zwanger is. 

adiós!

 


maar he als je je niet kan beheersen dan noem ik jou geen man hoor :wink::joy::joy:


maar he als je je niet kan beheersen dan noem ik jou geen man hoor :wink::joy::joy:

Hahaha beetje laten reactie maar t was gelukkig niks dus nog geen papa pff gelukkig


Reageer