Vraag

Klaargekomen, nu zwanger?

  • 15 August 2019
  • 2 reacties
  • 334 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Hallo!

Ik heb vanavond seks gehad met een man. We hebben geen condoom gebruikt (doen we eigenlijk nooit, is niet goed dat weet ik) maar nu is hij dus klaargekomen in mij, ik ben vrij snel van zijn piemel afgegaan dus er is wel wat sperma uit me gekomen. Ik slik ook al ruim 2 jaar de pil, ben hem niet vergeten en heb optijd ingenomen. Kan het zijn dat ik nu zwanger ben of niet?

Groetjesss!

2 reacties

Als je de pil goed slikt lijkt het mij dat je niet zwanger bent. Let wel op als bvb je borsten opeens groter worden of als je niet ongesteld wordt wanneer je dat wel verwacht, dan kan het zijn dan ne wel zwanger bent. (dat van de borsten komt volgensmij pas echt wat later hoor, dan maken ze moedermelk aan voor de baby.)
Voor de rest is het ecjt zo dat je denk ik 99% niet zwanger bent dus maak je geen zorgen
Reputatie 1
Badge +1
Als je de pil goed slikt lijkt het mij dat je niet zwanger bent. Let wel op als bvb je borsten opeens groter worden of als je niet ongesteld wordt wanneer je dat wel verwacht, dan kan het zijn dan ne wel zwanger bent. (dat van de borsten komt volgensmij pas echt wat later hoor, dan maken ze moedermelk aan voor de baby.)
Voor de rest is het ecjt zo dat je denk ik 99% niet zwanger bent dus maak je geen zorgen

Ik heb een stopweek na volgende week vrijdag, dan duurt het een aantal dagen voordat ik bloed verlies maar mocht dit niet het geval zijn koop ik voor de zekerheid toch een zwangerschapstest. Ik hoop natuurlijk van niet. Ik vind 18 jaar te jong voor een kindje.

Even nog voor de duidelijkheid. Ik heb met al mijn vorige bedpartners het veilig gedaan en heb ik dus geen soa, die man heeft zich laten testen en is hier dus ook vrij van.

Reageer