Skip to main content
Vraag

klaar met aftrekken

• February 17, 2026
  • 10 reacties
  • 533 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hebben jullie nog producten die je in huis hebt waar je je piemel ik kan doen wat een heel geil gevoel geeft? Want ik ben namelijk helemaal klaar met aftrekken.

10 reacties

Forum|alt.badge.img+1

Misschien een komkommer die uitgehold is

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 18, 2026

In een ander topic schrijf je dat je nog niet kunt klaarkomen en hier ben je het aftrekken alweer zat.  Dat gaat wel heel snel.

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 18, 2026

gebruik je beer

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 18, 2026

Omdat het misschien is dat ik op een andere manier wel kan klaar komen want met aftrekken lukt het namelijk niet en het kan ook gewoon lekker zijn om aftrekken ook al kan je nog niet klaarkomen 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 18, 2026

@DJEE  Wat bedoel je?

ik_kan_geen_nickname_bedenken
Forum|alt.badge.img+3

@Janjjbbjbubbjbh nee als je niet klaarkomt met aftrekken dan doe je het of helemaal fout/niet lang genoeg of heb je gwn geen sperma.

heb je wel al zo’n lekkere climax als je aftrekt ookal heb je geen sperma?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 18, 2026

In een ander topic schrijf je dat je nog niet kunt klaarkomen en hier ben je het aftrekken alweer zat.  Dat gaat wel heel snel.

Omdat het misschien is dat ik op een andere manier wel kan klaar komen want met aftrekken lukt het namelijk niet en het kan ook gewoon lekker zijn om aftrekken ook al kan je nog niet klaarkomen 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 18, 2026
  • Janjjbbjbubbjbh je kan je piemel in de beer stoppen. kijk eens goed rond en gebruik je fantasie wat je nog meer kan gebruiken je bent al een puber. je bent al redelijk actief op forum.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 18, 2026

Heeft iemand nog tips?

Hello
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • February 18, 2026

in een persoon😉