Klaar komen


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik trek mezelf al een tijdje af, maar ben nog maar 1 keer klaargekomen.
Is dit raar

15 reacties

Het is wat minder gebruikelijk, gok ik.

Waardoor lukt het niet , denk je?
en hoe oud ben je
en zit je al in de puberteit
Het is wat minder gebruikelijk, gok ik.

Waardoor lukt het niet , denk je?


Geen idee, misschien doe ik het verkeerd
en hoe oud ben je
en zit je al in de puberteit


Ben 14 en zit al bijna een jaar in de pubertijd
Ja, dat is wel ongebruikelijk als je 14 bent
Misschien help het om iets te gebruiken , dat jou opwindt.
Hi Anoniememan23,

zoek iets waar je lekker opgewonden van raakt, zoals @MensPersoon zegt, misschien een paar leuke filmpjes ofzo

die ene keer dat je klaarkwam had je dan ook sperma of was het alleen voorvocht en gewoon dat lekkere gevoel?

Is je piemel de laatste tijd al gegroeid, hoeveel cm is ie en heb je schaamhaar? Wanneer had je voor het eerst sperma? Hoe lang trek je je al af, vanaf welke leeftijd?

Ik lees je reactie wel.


Groetjes,
M&M's
Hi Anoniememan23,

zoek iets waar je lekker opgewonden van raakt, zoals @MensPersoon zegt, misschien een paar leuke filmpjes ofzo

die ene keer dat je klaarkwam had je dan ook sperma of was het alleen voorvocht en gewoon dat lekkere gevoel?

Is je piemel de laatste tijd al gegroeid, hoeveel cm is ie en heb je schaamhaar? Wanneer had je voor het eerst sperma? Hoe lang trek je je al af, vanaf welke leeftijd?

Ik lees je reactie wel.


Groetjes,
M&M's


Toen ik klaarkwam kwam er wel gewoon sperma uit.
Mijn penis is stijf 12,5 cm en heb al schaamhaar.
Ik trek al een maand af.
Hi Anoniememan23,

Ok, dus je bent zeker wel in de puberteit, want je hebt schaamhaar en al een keertje sperma gehad. 12,5 cm is ook wel netjes (denk niet dat het klein is omdat je vaak leest dat andere jongens grotere hebben. Ik vind 12,5 cm ok voor 14 jaar 🙂. Ik heb er al best veel gezien en die waren vaak ook zoiets, sommige hebben een grotere en andere een kleinere en waarschijnlijk wordt jouw piemel ook nog langer en ook nog wel dikker.

Hoeveel cm is jouw omtrek?
Mijne is slap 12,5 cm omtrek en 14 cm lang en stijf 14 cm omtrek en 16 cm lang. Mijne is redelijk dik en slap ook wel lang, maar hij wordt stijf niet veel langer, dus een groet slappe wil niet zeggen dat je automatisch een grote stijve hebt en omgekeerd. Ik ken genoeg jongens met een kleinere slappe die een grotere stijve hebben dan ik heb.

Omdat je nog niet zo lang geleden voor het eerst sperma hebt gehad is het misschien dat de productie van sperma nog maar net begonnen is en misschien heb je daarom daarna nog geen sperma gehad. In het begin is de spermaproductie misschien nog niet gelijk dat je elke dag sperma hebt. Ik denk dat je gewoon moet blijven aftrekken, want dat geeft toch sws wel dat lekkere samentrekkende gevoel, of niet?

En dan denk ik dat je sperma er strakjes wel weer uit spuit. Misschien nog even een paar weekjes of maandje aankijken?

Heb je na de eerste keer dat je sperma had misschien nog een natte droom gehad of meerdere? 😛 Want dan spuit je ook sperma en als je nog niet zo veel hebt in het begin is het misschien dan eruit gekomen.

Ik zou het even aankijken en houdt ons op de hoogte, wanneer je weer sperma hebt.

Hoe vaak trek je je af op het ogenblik?
Ik doe 1-2 per dag en ik heb altijd sperma. Maar ik heb al sperma vanaf groep 8 en ben nu 15, dus daar hoef jij je nog niet druk om te maken, want bij jou is het sperma pas begonnen. Ik weet ook niet meer of ik gelijk na de eerste keer elke dag sperma heb gehad. Zal in het begin ook wel niet, denk ik.

Als je nog iets wilt vragen, doe het gerust :)

Groetjes,
M&M’s
Hi &M&M’s

Miss ken je me nog ?
Ik ben een jongen van 12 maar ik ben op dit forum omdat ik hier betere hulp kan krijgen. Jij weet altijd super veel en bent altijd aardig? maarja dat ten zeide ik heb nutuurlijk iets waar ik extreem onzeker over ben.

Ik ben dus 12 en heb een penis van slapen 4 cm en stijf 7 cm vgm is dit extreem klein ?? en dan nog een probleem: ik heb nog geen sperma (denk ik) maar als ik aftrek wel dat hele lekkere gevoel. Is dat erg? Ik trek altijd af met leuke filmpjes op.

Alvast bedank voor je antwoord ?

Groetjes: its YaaBoyyyyyyyy
Hi Yaaboyyyy,

Ik heb je naam wel vaker gezien, dat klopt, maar voordat ik antwoord wil ik zeggen (en misschien wil KT dit wel voor je doen? En dan mogen ze gelijk deze reactie van mij mee verplaatsen naar het nieuwe topic) dat je beter je eigen topic hierover begint, want dan kan iedereen het vinden en jou ook helpen. Het is wel een beetje zoals Anoniememan23 ook in zijn topic vraagt, maar ok.

Het lijkt misschien of ik veel weet, maar ik zoek mega veel op en ja dan weet ik het soort van en ik heb natuurlijk veel seks gehad met andere jongens door ons misbruik en twin en ik zijn daarna ook nog een tijdje een beetje van het padje geweest qua seks met jongens. Te veel, te makkelijk etc. Twin en ik hebben dus wel veel piemels gezien en beet gehad en van alles gedaan met jongens, dus uit ervaring weet ik wel wat.

Ik vind het wel lief van je zegt dat je me aardig vindt overkomen. Ik doe mijn best, er is altijd ruimte voor verbetering. En dan nu jouw vraag met de reden waarom je soms een beetje onzeker bent.

Ik weet het ook allemaal niet precies en ik vind het normaal dat jongens van 12 nog niet van die grote piemels hebben. Slap 4 en stijf 7 hoeft volgens mij niet abnormaal te zijn. Als ik vergelijk met mezelf wordt het al snel lastig, want mijn twin en ik hebben slap altijd al een grotere gehad als onze klasgenootjes. We hebben nu 14 cm lang en 12,5 cm omtrek slap en 16 cm lang en 14 cm omtrek stijf.

Als ik jongere jongens zie op het naaktstrand hebben de meeste niet van die grote piemels, maar of het nu 4 of 6 cm is weet ik ook niet precies. Er zijn er altijd die langere hebben, zoals wij.

Ik kan me wel van vriendjes herinneren dat als je nog niet echt in de puberteit bent, hun piemels wel wat kleiner waren, beetje zoals die van jou, denk ik en ook een beetje meer “kinderpiemels” waren. Dat hadden wij ook toen we jonger waren, meer met zo’n tuutje aan je piemel. We hebben nu nog steeds een lange voorhuid, maar het tuutje is wel minder dan toen we kleiner waren.

Heb jij ook een beetje zo’n tuutje nog aan je piemel?

Mijn broertje herinner ik me had ook nog een kleine, want hij had toen dat zijn voorhuid te strak was en zijn eikel niet bloot kon als zijn piemel stijf was en ik herinner me nu dat die toen misschien ook iets van 8 cm stijf ofzo was. Weet ik niet precies meer, maar nu is hij 14 en is zijn stijve piemel ongeveer 13 cm en ook al een stuk dikker als vroeger, dus die kan best flink groeien in een paar jaar. Hij heeft nog niet zo lang sperma, iig nog niet van toen die 12 was.

Dus, ik vind het niet gek als je nog geen sperma hebt. Wel fijn voor je dat je wel dat lekkere gevoel krijgt als je aan het aftrekken bent. Als geile filmpjes er bij helpen, zou ik dat gewoon lekker blijven doen.

Hoe vaak trek je jezelf af?

Heb je wel eens dat je eikel glibberig wordt door iets doorzichtigs dat uit je plasgaatje komt? Das voorvocht, maar misschien heb je dat ook nog niet.

Ik zou me er nog geen zorgen over maken. Eventjes geduld hebben en gwn lekker blijven aftrekken zou ik zeggen.

Misschien krijg je wel een keertje een natte droom en word je ’s morgens een keertje wakker met sperma in je onderbroek of op je laken, ik weet niet of je net zoals twin en ik bloot slaapt.

Op jouw leeftijd kunnen er best grote verschillen zitten in piemelgrootte en of je wel of geen sperma hebt, dus maak je daar niet te druk om als je met klasgenoten onder de douche staat en om je heen kijkt en je misschien grote (stijve) piemels ziet en veel schaamhaar.

Heb je zelf al schaamhaar?

Als je nog wat wilt weten vraag je het maar.

Groetjes 🙂,
M&M’s
Hi M&M’s ik moest de topic even zoeken maar ik heb hem gevonden ?

Ik heb wel zo’n soort tutje.
En ik trek mezelf 1x per dag af (voor het slapen gaan). ik slaap eigk nooit naaikt. En als laatste ik heb een klein beetje schaamhaar ik denk rond de 50 korte haartjes.
@M EN MS
Kan je bij mij topics kijken en misschien een tip geven
Ik denk dat hij dat vanzelf wel doet

Reageer