Skip to main content
Vraag

Kijken meisjes naar bobbel in je broek?

• October 30, 2025
  • 9 reacties
  • 1014 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi meisjes, vraag: kijken jullie naar de bobbel in de broek bij jongens. Was vanmiddag aan het hardlopen en had op n gegeven moment een halve erectie die nogal duidelijk zichtbaar was in mijn strakke hardloopbroek. Kwam ik n jonge vrouw tegen die haar ogen daar duidelijk op richtte. Ik vind t niet erg hoor maar dacht altijd dat vrouwen daar niet naar kijken. Maar nu twijfel ik daar dus aan 😉 Vandaar mijn vraag: letten jullie daar wél op?

9 reacties

anonymous3.0
Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • October 30, 2025

Ik ben een jongen maar ik heb niet het idee dat mensen daar opletten.

ikweethetnietmeer2009
Forum|alt.badge.img+12

kort antwoord: JA!

lang antwoord: meestal wel, want het valt op. als jongens kijken jullie waarschijnlijk ook vaak naar borsten. En dan als meiden aan het rennen zijn, dan gaan de borsten op en neer waardoor ze opvallen en je er sneller naar kijkt. Maar ik kijk zelf best snel naar iemands kruis. maar dat kan er ook aan liggen aan dat ik vaak naar beneden kijk en dat dus toevallig in mijn gezichtsveld zit

• October 30, 2025

Tussen ons gesproken, er zijn ook  jongens kijken naar de bobbel in de broeken. Dit hoorde ik van een vriend, dus niet door vertellen🤫 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 30, 2025

Nee ik let hier niet op, maar d’r zullen vast mensen die het wel of niet doen.

xx liefs Wolf 🐺

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • November 1, 2025

Hey 

Ik geeft toe ik kijk soms wel daar naar 

Maar even jongens jullie kijken ook toch naar onze borsten als we leuk topje of jurkje dragen en billen 

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • November 1, 2025

Hoi ik denk dat je altijd wel naar andere mensen kijkt. Dus ook daarnaar. Volgens mij gaat dat vanzelf. Zo'n bult in een zwembroek zie ik in elk geval wel. Net als de rest van een (jongens) lichaam. Als het een leuke knappe jongen is is het wel iets interessanter. Denk dat meisjes het wat minder snel toegeven dat ze zulke dingen leuk of interessant vinden. Aard van het beestje 😉😊

Groetjes Tjempie xx

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 1, 2025

Maar even jongens jullie kijken ook toch naar onze borsten als we leuk topje of jurkje dragen en billen 

Ja dat klopt. Daar gaan mijn ogen automatisch naartoe, al probeer ik niet te staren om ongemakkelijke situaties te voorkomen 😉

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • November 1, 2025

Nee zeker niet ik haat al die jongens die over hun lengte praten dus nee ik kijk er zeker niet na .

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • November 1, 2025

Ik kijk echt nooit naar beneden maar meestal vallen dat soort dingen wel op dus dan wel