Vraag

kan je van voorvocht zwanger worden

  • 9 August 2020
  • 6 reacties
  • 549 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hey ik heb een vraag kan je door voorvocht zwanger worden ze slikt wel de pil maar ze zegt dat de dokter gezegt had dat als ik niet zwanger wou worden een zwaardere pil slikken klopt dat of is dat niet waar


6 reacties

Ik heb nog nooit gehoord van verschillen in sterkte tussen anticonceptiepillen. Daar zou ik eens naar moeten googelen, maar heb nu niet zo veel tijd. (Misschien heb je geen anticonceptiepil gekregen maar bijvoorbeeld gewoon iets tegen hevige mensturatieklachten ofzo. Ken je verhaal niet dus geen idee)

Je kunt trouwens zwanger worden van voorvocht, maar als je de anticonceptiepil slikt lijkt mij dit zo goed als onmogelijk.

 

Groetjess

Ik heb nog nooit gehoord van verschillen in sterkte tussen anticonceptiepillen. Daar zou ik eens naar moeten googelen, maar heb nu niet zo veel tijd. (Misschien heb je geen anticonceptiepil gekregen maar bijvoorbeeld gewoon iets tegen hevige mensturatieklachten ofzo. Ken je verhaal niet dus geen idee)

Je kunt trouwens zwanger worden van voorvocht, maar als je de anticonceptiepil slikt lijkt mij dit zo goed als onmogelijk.

 

Groetjess

nee ik slik de pil om ongsteld te worden anders werd ik dat niet elke maand

Hallo jellejelle :)

De kans bestaat maar is zeer klein dat je zwanger wordt van voorvocht als je anticonceptiemiddelen gebruikt.

-TheMightySlayer <3

ik slik de pil om ongesteld te worden anders werd ik dat niet elke maand

Je zegt dat je pil slikt. Een anticonceptiepil heeft als doel om zwangerschappen te voorkomen. Het zou daarom raar zijn dat de pil daar niet sterk genoeg voor zou zijn. Ik heb hier dan ook nooit van gehoord. Als je arts dit echt heeft gezegd zou ik eens bij een andere dokter een second opinion vragen.

 

Groetjess

Reputatie 3
Badge +4

Als je bij biologie goed hebt opgelet kan je van voor vocht al zwanger raken!

Als je bij biologie goed hebt opgelet kan je van voor vocht al zwanger raken!

Ook als je niet goed opgelet hebt bij bio, kan je zwanger raken van voorvocht:wink:

 

Reageer