Skip to main content
Vraag

kan je tijdens de seks plassen in de vagina of anus van een meisje?

• July 15, 2024
  • 9 reacties
  • 4447 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi, ik ben een jongen van 14 jaar en mijn vraag is kan je tijdens de seks plassen in de vagina of anus van een meisje?

9 reacties

• July 15, 2024

Als een jongen een stijve heeft sluit een spier de blaas af zodat er gaan urine door kan. Voor de meeste jongens is plassen tijdens seks dus niet mogelijk.

• July 15, 2024

het is wel mogelijk maar dan forceer je je prostaat terug naar binnen. dan kan het zijn dat je blaas scheurt van de druk die je erop zet en dan krijg je waarschijnlijk een infectie wat alleen maar erger wordt

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • July 16, 2024

Het is mogelijk maar heel lastig want wanneer je een stijve hebt zijn er ook spier aan gespannen die het tegen houden

• July 16, 2024

Er zijn meiden met een kink hiervoor

• July 16, 2024

Dat is redelijk raar dus daar moet je sws toestemming voor vragen aan het meisje waar je op dat moment seks mee hebt want er zijn maar weinig mensen die dat leuk zouden vinden 

• February 2, 2025

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@Jongen 1 Ik ben meisje van 14, vagina sluit nie af ofzo maar je zal als jongen nie kunnen plassen als ge stijve hebt

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 2, 2025

Waarom zou je dat eigenlijk willen doen?  Wie vindt het lekker dat je in haar plasr, denk je?

Forum|alt.badge.img

Hoi, ik ben een meisje, en ik denk dat als je eerst toestemming vraagt aan haar dat het eigenlijk altijd wel mag. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het voelt (ik spreek niet voor elk meisje)

banaan met chocoladesaus
Forum|alt.badge.img+3

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@Kiki anoniem  ik ben het met jou eens want dat moet je wel vragen aan het meisje en het is ook niet goed voor de jongen