Vraag

kan je sex hebben als je besneden bent

  • 24 July 2020
  • 6 reacties
  • 281 Bekeken

Badge

Hoi ik ben 13 jaar oud en mijn vraag aan Julie was kan je nog wel sex hebben als je besneden bent en kan ze je dan nog wel pijlen enzovoorts

 

Btw k vind het wel spannend op het zo openbaar te maken hopelijk snapt iemand het


6 reacties

Heyy

Ja hoor! Er zijn veel besneden mensen die kinderen hebben. 

Als besneden bent is je penis wel minder gevoelig. Waardoor volgt dat je minder snel klaarkomt. Wat eigenlijk geen probleem is hoor. Het kan zeker wel hoor!

Groetjs

Hey,

Zoals Kaas123 al zei ,kan het wel ja. Hij zal inderdaad wel minder gevoelig zijn , maar ja das ook niet heel erg.

 

Je kan gewoon kinderen krijgen, er zijn zoals Kaas123 al zei ,genoeg mensen die besneden zijn , die kinderen hebben. Bijvoorbeeld mensen die het doen voor hun geloof ,die hebben ook kinderen enz. Ja ik weet het een beetje raar voorbeeld maar oke, ik wist ff niks anders.

Maar het kan wel.

 

Groetjes Gebruiker c 

Badge

Nee helaas. Als je seks hebt terwijl je besneden breekt de penis . dit gebeurd door wanneer je entert je overgebleven penishuid naar achter trekt en je penis helemaal krom trekt. dit voel je pas nadat de penis helemaal krom is en gebroken is. Geen aanrader

Nee helaas. Als je seks hebt terwijl je besneden breekt de penis . dit gebeurd door wanneer je entert je overgebleven penishuid naar achter trekt en je penis helemaal krom trekt. dit voel je pas nadat de penis helemaal krom is en gebroken is. Geen aanrader

Dit is bijzonder flauw. Deze jongen heeft een oprechte vraag en dan kom jij met zo'n rare reactie. Klopt niets van.

 

@Rokkkkyy, je kan prima seks hebben als je besneden bent hoor. Zoals de anderen al zeggen, zal de eikel wel wat minder gevoelig zijn omdat hij altijd bloot gedragen wordt en er dus een dun eeltlaagje op zal komen (om pijn te voorkomen). Dit hoeft helemaal geen nadeel te zijn, als je minder snel klaarkomt, duurt de seks langer.

 

Groetjess

Heyy

Ja hoor! Er zijn veel besneden mensen die kinderen hebben. 

Als besneden bent is je penis wel minder gevoelig. Waardoor volgt dat je minder snel klaarkomt. Wat eigenlijk geen probleem is hoor. Het kan zeker wel hoor!

Groetjs

Je komt juist sneller klaar doordat de stimulant meer zichtbaar is (de eikel)

Reputatie 3
Badge +4

hey

 

mijn vader is besneden, als het goed is maakt het niks uit. so do what you have to do.

 

MVG annoniemejongen

Reageer