Kan je een condoom meerdere keren gebruiken?

  • 20 August 2018
  • 7 reacties
  • 1552 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey mijn vraag was dus kan je een condoom meerdere keren gebruiken want ik ga het niet gebruiken om seks te hebben met een ander persoon maar voor rond mijn seks toys kan je ze dan meerdere keren gebruiken of niet?

7 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

In principe kun je ze (voor jouw doeleind) meerdere keren gebruiken. Ze dienen niet als voorbehoedsmiddel bij je geplande activiteiten dus het is niet meer dan een laagje latex. Je kunt ze dus in principe oneindig gebruiken zolang het naar je zin functioneert.
Absoluut niet, de reden dat je ook met je toys een condoom gebruikt is voor de hygiene. Het hergebruiken verpest het hele nut ervan, vergroot de kans op scheuren, verspreidt bacteriën en kan schimmelinfecties veroorzaken.
Nouja, je kunt dat doen.
Wel handig om het naderhand te wassen e.d., zodat je het wel een beetje schoon houdt.
Volgens mij is glijmiddel voldoende voor de meeste speeltjes, dus waarom gebruik je daar condooms voor, als ik vragen mag?
@MENSPERSOON ik (ga) gebruik het want das gewoon vele fijner en iemand heeft mij die tip gegeven
Sure.
Je zou eventueel dikkere condooms kunnen aanschaffen, want die hebben meer materiaal waardoor ze theoretisch gezien langer mee moeten gaan.
Dankje @MENSPERSOON
Eventueel kan het voor een sextoy zolang hij maar goed schoon blijft. Hij scheurt wel sneller. Als je het condoom bij iemand anders gebruikt moet je gewoon een nieuwe gebruiken. Ook kan je er voor zorgen dat je toys schoon blijven

Reageer