Vraag

Kan je een buttplug voor langere tijd inhouden?

  • 21 December 2018
  • 20 reacties
  • 70331 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, ik heb dus een buttplug besteld via internet, maar nu weet ik niet of ik deze een hele dag bijvoorbeeld tijdens school in kan houden. Hebben jullie tips of misschien nog trucs?
Groetjes Thomas.

Tekst aan gepast door De Kindertelefoon


20 reacties

Hallo,
Je kan hem zo lang je wilt in je kont houden, pas wel op dat je je poep niet tegenhoud,
probeer ervoor te zorgen dat je het niet duidelijk ziet en het niet slecht zit.

Succes
Hi Thomas02,

het is NIET verstandig om een buttplug lange tijd achter elkaar in te houden.

In het begin is het sws meestal erg wennen en pas na verloop van tijd kun je de buttplug wat langer inhouden als in het begin. Het is onverstandig om een buttplug langer dan 30-60 minuten aan één stuk in te houden om te voorkomen dat je kringspier uitrekt.

Het gevaar voor uitrekken komt vooral de langere tijdsduur en in mindere mate door een grotere dikte. Tenzij je echt overdrijft met de dikte.

Een gevolg van het uitgerekt raken is dat de kringspier niet goed meer zou kunnen afsluiten en dat wil je volgens mij niet. Je zit er vast niet op te wachten als je hierdoor weer luiers zou moeten gaan dragen.

Daarom is het verstandig en gewenst om de buttplug na 30-60 minuten te verwijderen en de kringspier weer even tot “rust” te laten komen.

Het is verder ook belangrijk om elke keer bij het inbrengen voldoende glijmiddel te gebruiken. Glijmiddel op basis van siliconen droogt minder snel uit dan glijmiddel op waterbasis, dus bij voorkeur gebruik je die op siliconenbasis.

Veel plezier met je buttplug 😉

Groetjes,
M&M’s

Ik ben Jolinde en draag nu al bijna 2 jaar dagelijks een plug in mijn holletje.

Het is een kleine metalen '’jewel'’ plug van 53 gram .

Druk hem s'morgens na het douchen door de ster en haal hem er s'avonds voor het slapen uit.

(natuurlijk ook als ik '’een grote boodschap'’ moet doen)

 

Mijn volgende plug wordt een iets grotere vibrerende plug met afstandbediening.

 

Kus van Jolinde.

 

@Jolinde 


En vind je dat lekker en fijn?

 

onnodige quote verwijderd

Jawel, anders zou ik de plug niet dragen.

Ik moest de plug gaan dragen op advies van de huisarts. Mijn kringspier sloot niet helemaal. En door het dragen van een plug heeft de spier de gelegenheid gehad om zich te herstellen. Ik blijf pluggen dragen, ook al is het niet meer nodig voor het herstel van de sluitspier.

@Hallo19  @Jolinde 

het is verboden om contactgegevens uit te wisselen….

Reputatie 2
Badge +2

Hoi, 

Willen jullie er allemaal op letten dat het niet is toegestaan om contactgegevens uit te wisselen of af te spreken via dit forum? Zie forumregels 6 en 7.

Groetjes, 

Feline van De Kindertelefoon

 

Een aantal posts is verwijderd op grond van forumregel 12: ga niet off-topic

@Jolinde 

 

als je de forumregels al kent, dan ken je vast ook forum regel nummer:

 

2. Ga respectvol met elkaar om.

Neem elkaar serieus, val iemand niet persoonlijk aan en pest elkaar niet.

 

Btw die forumregels gelden voor iedereen, dus ook voor @Hallo19  die hierboven ergens om snap vraagt.

 

 Don't shoot the messenger :relaxed: 

 

Groetjes,

M&M's

Badge

Hey! Ik weet niet of je het langer in kan houden enzo! Maar het lijkt me wel lekker eerlijk gezegd😂 ik hoop dat je snel iemand vind waarmee je seks kan hebben is zo lekker denk ik

Reputatie 3
Badge +4

Ik moet van mijn moeders een kuisheidsgordel dragen met daar aan vast een vaginale en anale plig om mij te beschermen tegen mogelijke verkrachting.

was wel wennen in het begin maar zit heerlijk nu en het voelt heel veilig

Maar @sproetje vind je zelf dat wel oke??

Reputatie 3
Badge +4

Maar @sproetje vind je zelf dat wel oke??

 

Ja zeker het voelt heel veilig om een kuisheid gordel te dragen met beide pluggen, ik voel mij veel veiliger zo, weet nu als ze mij willen verkrachten en mij bedwelmen of drogeren ze er toch niet bij kunnen., want hij kan niet zomaar verwijderd worden.

maar als je dan naar de wc ofzo moet? en ik bedoel is dat niet irritant of voel je dat niet de hele tijd?

Reputatie 3
Badge +4

maar als je dan naar de wc ofzo moet? en ik bedoel is dat niet irritant of voel je dat niet de hele tijd?

Ik voel het niet, voelt voor mij het zelfde als het dragen van een slipje.

En kan hem zelf losmaken weet waar ik het sleuteltje heb en hoe hij los moet geen probleem 

Aha oke, als het voor jou fijn voelt

Vroeg het me gewoon af, heb er eigenlijk nog nooit van gehoord

Ik moet van mijn moeders een kuisheidsgordel dragen met daar aan vast een vaginale en anale plig om mij te beschermen tegen mogelijke verkrachting.

was wel wennen in het begin maar zit heerlijk nu en het voelt heel veilig

Hoe ziet dat er eigelijk uit ?

Badge

Het is waarschijnlijk beter om niet naar school te gaan met een gedetailleerd apparaat, want wie weet wat er kan gebeuren....

Zit ie er nog in?

 

ben zelf nog op zoek naar een model die iets meer stimulatie in de kringspieren bied. Nu aan het experimenteren met de tompoucen van de hema maar ben nog niet tevreden, moet ik het anders maar gaan proberen met huishoudelijke producten bijv. Een  krultang.

 

kusjes en hele warme knuffels, maar echt heel warm.

itonda

Hallo ik ben een jongen van 15 jaar ik heb laatst een buttplug op bol besteld een kleine en licht het is geweldig om hem in te hebben. Ik vroeg me af hoe lang moet je trainen om hem de hele dag in te houden want zind het zo’n geweldig gevoel als ik met vrienden naar buiten gaan dan doe ik mijn anker plug in en die gaat nergens heen wat je ook doet zelf tijdens jumpsquare blijft die zitten en zo’n lekker gevoel ik raad het iedereen aan. Naar school is ook geil leuk en spannend om hem een uurtje of 2 in te hebben want niemand heeft door dat jij dat in heft en je kan je ook veel beter focussen op je les

Reputatie 7
Badge +17

Ik vroeg me af hoe lang moet je trainen om hem de hele dag in te houden

@Privé 1234 Het is niet aan te raden om zo’n ding de hele dag in te houden. 1 tot 2 uur max is het advies, anders kun je de kringspier beschadigen en dat moet je niet willen lijkt me.

 

Reageer