Skip to main content
Vraag

kan je als tiener je baarmoeder laten verwijderen?

• October 19, 2025
  • 6 reacties
  • 183 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

kan je als tiener je baarmoeder laten verwijderen?

6 reacties

• October 19, 2025

Lijkt me ook geen goed idee. Kan je nog wel eens spijt van krijgen.

Forum|alt.badge.img
  • October 19, 2025

Waarom zou je dat willen? Dan ben je voor de rest van je leven onvruchtbaar

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • October 19, 2025

Hoi kangarooplush, het valt me op dat je redelijk wat dingen post over iets met zaad angst en je baarmoeder willen verwijderen en sterker willen zijn? Als eerste zou ik je willen vragen of je mogelijk meer wil vertellen, dan kunnen we je helpen. Hier geef ik je alvast wat informatie die je kan helpen en geen zorgen ik weet wat ik zeg. Ten eerste zijn vrouwen nou eenmaal minder sterk als mannen, dit zit eenmaal zo biologisch in elkaar en daar kunnen we niks aan doen. Wel merk je dat er ook sterke vrouwen zijn, dit kan komen door genetica (de opbouw die je als baby krijgt door je ouders) of door vaak naar de sportschool te gaan, op jonge leeftijd raad ik elke dag naar de sportschool aan wel af. Verder moet je je niet te druk maken over zaad angst of angst voor seks, je bent hoogstwaarschijnlijk aan het puberen en dat zorgt er nou eenmaal voor dat je helemaal kierewiet wordt vanwege hormonen. Heel veel sterkte en hopelijk deel je meer met ons! Groetjes :)

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • October 19, 2025

Ben ik weer, heb naar nog wat van je posts gekeken en zag dat je ook angst voor ongewenst zwangerschap had. Dit is ook niet vreemd en kan ik helemaal begrijpen, ik raad je echt aan om in een keer zo duidelijk mogelijk uit te leggen dan kunnen we het best helpen. Als je nog andere vragen hebt hoor ik het graag!

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 19, 2025

Denk het niet

xx liefs Wolf đŸș

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • October 20, 2025

Alleen als er medische redenen zijn.  Geen enkele arts gaat dat doen alleen omdat jij met diepe angsten zit.Â