Skip to main content
Ik ben geboren als meisje, maar ben in transitie naar jongen. Ik ben een tiener, en alles is de afgelopen jaren zo snel gegaan, dat ik niet weet of ik dit nog wel wil. Ik zie vaak meiden met casual kleding, en dan vind ik dat super leuk. Soms zie ik ook meisjeskleding online, en dan zou ik dat graag willen dragen. Mijn ouders zijn daar denk ik wel oke mee, maar wat denkt de rest van de wereld? Ik weet dat je moet doen wat je zelf wilt, en niet bezig moet zijn met wat anderen denken, maar ik zou toch graag weten wat jullie ervan denken.



Ik vraag me af of het 'oke' is om als jongen meisjeskleding te dragen.
Hey,



ik zou het zelf prima vinden als een jongen dat zou doen. Je moet doen waar je zelf gelukkig van wordt en als dat bij jou meisjes kleding dragen is dan ge je lekker meisjes kleding dragen. Wat maakt het nou uit wat andere denken. Ik zelf al een aantal keer een jongen in een jurkje zien lopen en soms had hij dan ook nog make-up op. Dus het kan gewoon.



Ik hoop dat je hier iets aan hebt.





Groetjes,
Hai, ik ben zelf ook een jongen die vaak meisjes kleding draagt. Dus ik vind het helemaal niet raar en geniet er ook heel erg van. Maar buiten heb ik het nooit echt gedaan. Maar als jij daar gelukkig van word moet je het zeker doen ik doe het zelf ook heel veel en geniet intens. En aangezien je een transgender bent zal de wereld er waarschijnlijk net zo op reageren als bij je transitie. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.



doeiii xxx
Hoi



Vaak sta je het best met kleren waar je je goed in voelt. Als je tevreden bent over je outfit, straal je dat uit.



Met de tijd zijn er standaarden en idealen gekomen i.v.m. kleding. Ik vind dat die standaarden nergens voor nodig zijn, en dat kleding die gelabeld is als 'voor meisjes', evengoed door jongens gedragen kan worden, of andersom.



Groetjes

Kenshin

Reageer