Skip to main content
Vraag

kan ik zwanger zijn?

• December 8, 2025
  • 3 reacties
  • 491 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi, ik heb in augustus vaak sexs gehad met een jongen en dat deden wij zonder condoom (ik nam wel netjes de anticonceptie elke avond) en hij kwam niet klaar in mij. Nu ben ik altijd er bang geweest om zwanger te worden en heb ik sinds 3 weken dat ik steeds maar blijf denken dat ik zwanger ben nu heb ik ook een opgezwolle buik al een tijdje constant maar verder geen ochtend misselijkheid of andere symptomen. Ben ik gewoon gek aan het worden of is er echt een mogelijkheid en moet ik testen? 

3 reacties

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • December 8, 2025

Lees de antwoorden in het topic dat je vorig jaar plaatste even:

In het kort: als je anticonceptie neemt ben je waarschijnlijk niet zwanger. Ja je kunt zwanger raken van voorvocht maar met de pil is de kans eigenlijk 0. Als je steeds zo bang bent om zwanger te zijn waarom gebruik je dan niet gewoon een condoom?

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • December 9, 2025

Nou zwanger ben je niet anders had je dat nu wel gevoeld en gezien als het van vrijepartije in augustus  dus maar je nam elke keer netjes je pil dus dan is de kans klein dat je zwanger word/bent

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • December 13, 2025

voor de zekerheid kan je altijd een test halen, dan weet je of je wel of niet zwanger bent