Vraag

Kan ik zwanger worden van sperma in een zwembad?

  • 13 April 2021
  • 7 reacties
  • 3416 Bekeken

Badge

Ik was laatst aan het zwemmen met echt mijn allerliefste vriend en het werd heel spannend. Het gebeurde van het een op het ander.


7 reacties

hi inteelt, 
Dit is zeker een voorkomend probleem. Als ik jou was zou ik een soa test doen misschien ben je wel swanger.. hihi als je een kind krijg is de kans groot dat deze zich wilt identivieisieiseieren als coole boy. kiss sokjes

Hallo InteeltFans :)

Het is mogelijk als hij het in je vagina heeft gedaan.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 6
Badge +12

Zeker mogelijk

Dit is zo goed als uitgesloten. Spermacellen overleven niet lang in het chloor van het zwembad, daarnaast is het water waarschijnlijk te koud voor het sperma en zal het dus niet erg bewegelijk zijn. Het scenario dat die spermacellen dus de relatief lange weg weten af te leggen en ook nog eens door de stof van je bikini/badpak komt, is dus heeel onwaarschijnlijk.

Maar er is een kleine nuance/’uitzondering’. Idd wat TheMightySlayer zegt; als hij net nadat hij is klaargekomen jou bijvoorbeeld heeft gevingerd, zou het wellicht nog kunnen dat hij het ‘naar binnen heeft geduwd’. Hoogst onwaarschijnlijk, maar wel mogelijk.

Reputatie 6
Badge +12

Inderdaad hoogst onwaarschijnlijk MAAR wel mogelijk

Reputatie 1
Badge +1

hi inteelt, 
Dit is zeker een voorkomend probleem. Als ik jou was zou ik een soa test doen misschien ben je wel swanger.. hihi als je een kind krijg is de kans groot dat deze zich wilt identivieisieiseieren als coole boy. kiss sokjes

een soatest doe je om te kijken of je een som hebt denk dat je een zwangerschapstest bedoeld:)

Het gebeurde van het

Misschien is het wel handig om uit te leggen wat je daadwerkelijk  gedaan hebt?
Als jullie onveilige seks hebben gehad in het zwembad  dan is er inderdaad de kans dat je zwanger bent geworden.
Als je elkaar met je handen bevredigd is het natuurlijk niet zo'n groot probleem meer.

Je titel stelt alleen een andere vraag:

Kan ik zwanger worden van sperma in een zwembad?

Je zult niet zwanger worden als iemand klaar zou komen in het zwembad.
Niet alleen doodt het chloor in het water de cellen, maar de concentratie van zaadcellen in het water is erg laag.
Het aantal zaadcellen dat jou dan bereikt is sowieso dan al laag, maar dan moeten de zaadcellen nog door de vagina de eileiders bereiken. Dat is een flinke afstand door een ongunstige omgeving voor zaadcellen.

Je kunt altijd een zwangerschapstest doen, maar een SOA test lijkt mij nuttiger als je daadwerkelijk seks hebt gehad.

Reageer