Vraag

Kan ik hier door zwanger zijn?

  • 10 November 2018
  • 10 reacties
  • 620 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik was afgelopen woensdag bij me vriend we waren samen in bed en hij lag uiteindelijk met zijn onderbroek en ik niet meer me onderbroek was niet uit ofz maar het was verschoven want ik had een string aan hij was eerst achter hij kwam er tegen aan maar er in was hij niet. Toen zat hij tussen mijn benen ik had die dag een ovulatie dag ik zit nou afgelopen dagen op internet alles te zoeken maar ik las ook dat als een man of jonge voor zijn zaadlozing naar de wc gaat dat de levende zaadcellen in de voorvocht mee gaan en hij is ook voot dit allesmaal gebeurden naar de wc gegaan maar nou weet ik nog steeds niet wat ik moet doen want ik moet over 2weken al ongesteld zijn en ben best wel neefjes bang kan iemand me helpen voot den goede nieuws alvast bedankt...

10 reacties

Hoi

Of je hier zwanger van kan worden, kan ik niet met zekerheid zeggen. Je kan een zwangerschapstest uit de winkel doen vanaf de eerste dag dat je ongesteld moest worden. Een zwangerschapstest bij de dokter, waar bloed afgenomen wordt, kan je doen vanaf zeven dagen na de bevruchting. Het resultaat bij de dokter is honderd procent betrouwbaar. Misschien is het fijn om zo'n bloedtest te doen, zodat je snel zekerheid hebt. Anders blijf je hierover piekeren.

Groetjes
Kenshin
-Quote weggehaald door de KT-

Ik ben dus ook telaat mee de morning afterpil maar ik wil dus maandag de test doen. Maar me vriend kwam niet echt klaar bij me maar op zijn hand en ik heb dit dus ook gehoord van als man naar wc gaat enz dat de levende zaadcellen mee geplast worden maar ik weet nou niet wat ik precies moet doen me ouders weten het ook niet dus om naar huisarts te gaan is niet zo handig vind ik op dit moment
De huisarts heeft in principe beroepsgeheim. Je ouders mogen niet zomaar ingelicht worden. Het lijkt me inderdaad goed om maandag een test te doen.

Kan je dit met je vriend of met een vriendin delen? Misschien is het fijn om iemand te hebben die je kan steunen.

Reageer