Beantwoord

kan dit ....seks?

  • 18 October 2019
  • 1 reactie
  • 903 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo ik ben een meisje van 13 en heb een vriendje ook van 13 we hebben al 3 maanden met elkaar en zoenen best wel vaak ook met tong en toen we 3 maanden precies hadden nam hij mij mee naar de bioscoop en hij gaf mij een mooie ketting en toen was ik zo blij en vond het zo lief wat hij voor mij deed dat ik hem zoende en hij zoende ook terug ik wou toen al de zoen stoppen maar hij ging door en de film was al begonnen en wij bleven zoenen en hij ging langzaam met zijn hand in mijn broek en vingerde me ik vond het wel lekker dus zij geen stop en daarna stopte hij en ook met zoenen en fluisterde dat zijn ouder voor werk 3dagen in de herfst vakantie weggaan en hij vroeg of ik kon komen en ik zij ja en vroeg wat wil je dan doen hkj zij gewoon jij en ik filmpje kijken en lekker spelen in bed en ik zovan oke maar ik weet niet of ik er goed in ben en hij zovan je doet het vast wel goed 

Wat vinden jullie moet ik bet met hem doen of ben ik te jong ik wil het wel??

icon

Beste antwoord door Yeahboii 18 October 2019, 17:30

Bekijk origineel

1 reactie

Badge

Als je het wilt kan het altijd. Maar let goed op doe het VEILIG het risico dat je een SOA krijgt is niet fijn. Zorg dat je vriend een condoom gebruikt en vooral geen sperma doorslikken altijd uit spugen. 

Reageer