Kamp


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ga op kamp met me klas 2e klas de 2 waar ik mee op de kamer zitten gaan elkaar neuken om te proberen is dit raar ik ben 14

10 reacties

Het is niet raar als ze dat willen proberen. Wel dat ze het gaan proberen terwijl jij bij ze op de kamer zit op school kamp! Misschien kun je tegen ze zeggen dat je het niet zo fijn vind als ze het doen terwijl jij er bij bent
Hi Owentjuhh,

meeste jongens doen dit niet.
Misschien vinden zij elkaar leuk en willen experimenteren. Wel apart als jij er dan bij in bed ligt als ze het doen.
Misschien kun je dan beter even gaan douchen en terugkomen als ze klaar zijn.

Groetjes,
M&M's
Nou ik wil het wel proberen
Wil je zelf die jongens ook neuken of geneukt worden door ze? Of alleen erbij zijn en kijken?
Nee maximaal elkaar aftrekken
Oké. Als zij al zo ver willen gaan als neuken met elkaar, zit er ook wel een kansje in dat ze samen met jou willen aftrekken, denk ik. Of hebben ze verkering en willen ze het alleen met elkaar doen?

Slapen jullie met zijn 3 in één groot bed of iedereen een eigen bed?
Bij elkaar in bed kun je een beetje stoeien en van het één kan het ander komen.
.
Ik weet niet of jullie een eigen douche/badkamer hebben, want dan kun je iig lekker met zijn allen tegelijk onder de douchen en een beetje aan elkaars piemel friemelen.

Dat heb ik ook wel eens gedaan
Hi owentjuhh

Ik zou gewoon meedoen tot waar je het leuk vind ( stel jezelf zeker een limiet op) als ze verder gaan kan je gewoon even douchen of wat anders doen

Maar ik ga vandaag eens vroeg slapen doei!
Groetjes
Gewooneennaam8
"is dit raar ik ben 14"
Voor zover ik weet is dat niet gebruikelijk.
Als jij dat geen prettige gedachte vindt, geef dat dan bij hen aan.
Zo kunnen zij rekening met jou houden.
Je zou ook een moment af kunnen spreken waarop jij er niet bent.
Dit is super normaal!
Je begint aan je pubertijd en wilt alles uitzoeken van jezelf en andere! Ik zat op die leeftijd ook al te experimenteren,
Doe het gewoon en je zult zien dat je later meer weet over jezelf en andere. Je bent dan niet meteen "gay" want in de pubertijd krijg je gewoon zulke dingen.

Dus ik zeg, gewoon lekker doen, en geef je grenzen goed aan.

Reageer