Vraag

“kaasjesonderbroek”

  • 7 June 2018
  • 3 reacties
  • 427 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik heb dus met een vriend een weddenschap. als ik binnen een jaar (inmiddels 11 maanden) niet ontmaagd ben krijg ik 20 euro van hem, hij vertelde ook met wie hij dit dacht. een vriendin en ik zijn er dus over na gaan denken hoe dat zou gaan. het was een beetje raar maar wel vet grappig, hij zou dan een kaasjesonderbroek aan hebben en ja. maar daarna ben ik me gaan afvragen; hoe komen mensen bij het idee om seks te hebben?? is het gewoon spontaan of afgesproken ofzo???? ik zou het ookwel grappig vinden om zo verhalen te horen haha

3 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Dat is de makkelijkste €20 die je ooit verdiend hebt dan. Zelfs als je wel ontmaagd bent, zeg je van niet en nog zul je die €20 krijgen. Of bedoel je dat als hij nog maagd is in mei ‘19 dat jij dan €20 krijgt? Dat lijkt mij meer voor de hand liggen.

“Hoe komen mensen bij het idee seks te hebben?” Als beide partijen elkaar aantrekkelijk vinden en gewoon zin in seks hebben leidt dat tot seks. Je spreekt meestal niet af om seks te hebben.
ik zou gewoon 20 euro krijgen van hem als ik ontmaagd zou zijn. dus die's sowieso al in de pocket haha.

om eerlijk te zijn vind ik dat een best raar idee. ik bedoel afspreken klinkt ook weer vreemd maar soms stel ik me dan voor dat iemand zegt "yo, wil je seks??" want dat klinkt ook weer zo raar maar grappig.
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Je kunt het vergelijken met zoenen. Je spreekt toch ook niet af om te zoenen. Het gebeurt gewoon of het gaat automatisch net zoals dat met seks ook zo is. Het vragen is gewoon onnodig aangezien mensen die seks hebben vaak in een relatie zitten of aan het daten zijn. Seks hebben is dan iets heel erg gewoons en gebeurt dan spontaan. Natuurlijk wordt er soms in een relatie wel eens een dag geprikt als beide het erg druk hebben, maar meestal gebeurt het gewoon als het uitkomt.

Er wordt ook genoeg geneukt terwijl mensen niet in een relatie zitten. Denk dan aan onenightstands of een fuckbuddy hebben. Bij dat laatste wordt er in principe afgesproken wanneer er geneukt wordt, want daar spreken de twee partijen voor af, maar het is dan niet vreemd. Ook in het geval van een onenightstand gaat het redelijk geleidelijk (tenminste uit eigen ervaring). Twee mensen hebben het bijvoorbeeld bij het uitgaan erg gezellig (zoenen etc). Als beide partijen het willen wordt er tegen een uur of 4 besloten dat beide personen naar één huis gaan. Derest kun je zelf wel invullen. Vaak wordt het dus niet direct gevraagd, maar gebeurt het gewoon. Natuurlijk kun je ook naar een meisje stappen die je leuk vindt en vragen of ze seks met je wilt hebben. Echter vang je dan zeer waarschijnlijk bot.

Reageer