hallo allemaal, ik was op yt fortnite Gta 5 enz.. aan het kijken toen kwam ik een video tegen van k3, ik dacht ik kijk hem effen toen het al op de 10 seconden was moest Klaasje (Alieke) zingen maar werd verstoord door een wesp en toen zij klaasje AAAAAAAHH een wesp wel lachend maar dat werd zo lekker gezecht dat ik de video heb gedownload en dat ik hen nu de hele tijd opnieuw afspeel. Ik zet het liedje ook op deze Topic je kan het ook op een snelheid van 0.25 afspelen op yt dan word (ik) mischien jij ook opgewonden van PS ik was vroeger fan nu begint het weer een beetjes en was vroeger verliefd op klaasje
Bladzijde 1 / 1
Hey,
Volgens mij is het plaatsen van de link niet helemaal gelukt. Tenminste ik zie hem niet.
Ik hoop voor je dat je niet weer verliefd op Klaasje wordt 😉
Volgens mij is het plaatsen van de link niet helemaal gelukt. Tenminste ik zie hem niet.
Ik hoop voor je dat je niet weer verliefd op Klaasje wordt 😉
deze URL: https://www.youtube.com/watch?v=RMpakmVI_0U
Ik bedoel... Ieder z'n ding iguess?
Ik werd er nou niet echt wild van lol
Ik werd er nou niet echt wild van lol
Hoi,
Euh... ja nou wat zou ik zeggen.. ik hoorde zelf niet echt die AAAAHH maar meer oeehhh een wesp! Ha haa.. nou zoiets dan. ??
Maar ja... nee ik heb hem nu al 5x bekeken maar nee ik word er niet bepaald opgewonden van.
Maar goed ze is niet lelijk...
Euh... ja nou wat zou ik zeggen.. ik hoorde zelf niet echt die AAAAHH maar meer oeehhh een wesp! Ha haa.. nou zoiets dan. ??
Maar ja... nee ik heb hem nu al 5x bekeken maar nee ik word er niet bepaald opgewonden van.
Maar goed ze is niet lelijk...
Heyo,
Laat ik het er maar ophouden dat ieder zijn ding heeft om opgewonden van te worden en al vind jij dat dit dat is dan zie ik niet een heel groot probleem.
Of meer mensen dit hebben, uhm weet ik niet ikzelf niet
Ronald
Laat ik het er maar ophouden dat ieder zijn ding heeft om opgewonden van te worden en al vind jij dat dit dat is dan zie ik niet een heel groot probleem.
Of meer mensen dit hebben, uhm weet ik niet ikzelf niet
Ronald
ah dankje
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.