Skip to main content
Vraag

k voel me onzeker over men lichaam + vragenlijst

• March 4, 2026
  • 7 reacties
  • 425 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi, ik ben F en 12 jaar

Ik zit in het 1e middelbaar maar ben super onzeker…

Alle meisjes van mijn klas hebbe mooie borste bh's enzo. De mijne zijn super plat en ik ben blond dus je ziet niks van schaamhaar, ik vraag me af wat een goeie tip is en wat ik kan doen

Hieronder is een vragenlijst voor jongens👇

Wat vind je van meisjes zonder sex ervarring:

Moet een meisje grote borsten hebben: 

Heb je een crush:

Wanneer moet een meisje ongesteld of klaar voor sex zijn:

Wat doe je als je lief geen sex wil:

Tip voor mij:

Vraag voor mij:

Nog iets???

Alvast bedankt!!

Kusjes F😘

7 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • March 5, 2026

Hey! Mijn antwoorden zijn

Wat vind je van meisjes zonder sex ervaring:

Dat vind ik helemaal prima en normaal en ik heb zelf ook nog geen ervaring met seks

Nee hoor dat is echt niet nodig. Voor de meeste jongens niet denk ik. Hoeft helemaal niet.

Heb je een crush:

Zeker, vriendin ☺️

Dat moet niet maar dat komt allemaal vanzelf wel en daar pas ik me graag op aan. Zijn ook 2 verschillende dingen en zij (haar lijf) beslist dat zelf en ik vind haar hoe dan ook geweldig 🥰 😉

Wil ik ook nog niet maar stel, als het wel zo is en zij wil nog niet dan luister ik naar haar en vind dat helemaal goed zo 

Tip voor mij:

Niet bang zijn dat je verkeerd overkomt,  als jij jezelf bent ben je al helemaal top en aantrekkelijk voor een jongen! 

Vraag voor mij:

Wist je dat de meeste jongens ook wel super onzeker over zichzelf zijn? 😊😉

Nog iets???

Nog over iets wat je zegt: schaamhaar niet zien is niet raar, en al helemaal niet erg. Mooier juist vind ik. Ik haal het ook weg. En echt je bent mooi zoals je bent! Geen zorgen maken 🥰

Alvast bedankt!!

Graag gedaan 

Kusjes F😘

Liefs, Tover 😘

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • March 5, 2026

Wat vind je van meisjes zonder sex ervarring: Heel normaal, heb ik zelf ook niet :))

Moet een meisje grote borsten hebben:  Nee hoor 🤍 

Heb je een crush:

Wanneer moet een meisje ongesteld of klaar voor sex zijn: Nou ja ongesteld verschilt per persoon natuurlijk, maar als je dat nog niet bent komt dat nog wel hoor :) En seks gewoon als diegene er zelf behoefte aan heeft en klaar voor is, eerder niet.

Wat doe je als je lief geen sex wil: Dat respecteren, ga het never nooit opdringen❤

Tip voor mij: Je hoeft écht niet onzeker te zijn en bent helemaal goed van jezelf.. 🩷 Sowieso is het veel leuker om iemand te hebben die verliefd op je wordt qua persoon i.p.v. hoe je er uit ziet :))

Vraag voor mij:

Nog iets??? Probeer jezelf niet teveel te vergelijken met anderen/op social media🙂 En schaamhaar halen best veel mensen gwn weg dus kan juist een plus zijn dat je het uberhaupt nog niet hebt..🙃

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 6, 2026

Hoi, ik ben F en 12 jaar

Alle meisjes van mijn klas hebbe mooie borste bh's enzo. De mijne zijn super plat en ik ben blond dus je ziet niks van schaamhaar, ik vraag me af wat een goeie tip is en wat ik kan doen

Dat maakt niet uit kan je samen ondeken 

Ik geeft toe dat wel aantrekkelijk vind grote borsten maar het maakt niet uit kleine borsten zijn ook mooi. En je borsten kunnen nog groeien mijn zusje kreeg rond haar 13 half borsten 

Heb je een crush: ja ik heb super leuke vriendin 

Als het meisje  zelf het wild  sex he moet niet dwingen en ongesteld dat kan niet bepalen wanneer het komt 

Tip voor mij: rustig wachten als ze  er wel klaar voor is en als hij van je houd dan wacht hij op jou 

Vraag voor mij: 

Nog iets??? En schaamhaar dat maakt toch niet uit de meeste   scheeren het toch weg. Tip je hoeft niet te verhanderen voor hander je bent mooi hoe je bent 😘

Alvast bedankt!!

Kusjes F😘

Haii ​@F_Onbekend , 

Ik snap dat je je zo voelt. 

Ik heb een meisje in de klas die ook geen grote borsten heeft, maar dat vind niemand erg, niemand let er echt op bij gym ofzo. (Ik zit in de 2e, ik draag geen bh, wel sporttopje, maar een paar meiden die nu een bh dragen begonnen daar ook pas mee in de 2e, dus eig is het nog niet echt normaal vind ik. Bovendien lijkt het me juist fijn als je geen schaamhaar hebt, dus wees daar blij mee! Het komt echt goed! Ik snap dat sommige er wat meer mee pronken, maar maakt uiteindelijk niet uit.💕

Liefss Sophie

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • March 7, 2026

Lief. Iedereen was ooit zonder ervaring. 

Nee. Alle borsten zijn mooi en goed als de bezitster blij is met zichzelf.

Heb je een crush:

Ja op mn  lerares Duits

ongesteld zijn bepaalt je lijf zelf. Klaar voor seks  zijn: dat voel je aan. Maar dat moet niet. Sommige mensen willen nooit seks en dat is ook OK. Of ze doen alleen masturberen.

Proberen te verleiden en anders maar zelf masturberen

Tip voor mij:

wees  zoveel mogelijk jezelf en laat je niet gek maken door wat anderen zeggen wat normaal zou zijn voor je.

Vraag voor mij:

heb ik niet.

Nog iets???

Je bent leuk! Heb plezier in je leven. 

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3

heyyy hierzo mijn antwoord

Wat vind je van meisjes zonder sex ervarring: euh maakt mij nie echt uit heb ik toch zelf ook niet

Moet een meisje grote borsten hebben: nee het gaat om innerlijk niet om uiterlijk

Heb je een crush: ja maar helaas vind ze mij niet leuk dus moet ik dat helaas uit mijn hoofd zetten

Wanneer moet een meisje ongesteld of klaar voor sex zijn: euh ongesteld zijn het liefst heb ik dat meiden dat niet zijn want ik heb gehoord van een vriendin van mij dat het extreem veel pijn doet en het lijkt mij echt rot om dat te ervaren (ben zelf een jongen dus ervaar het gelukkig niet)

Wat doe je als je lief geen sex wil: euh gewoon nee zeggen idk niemand wil dat uberhaupt met mij

Tip voor mij: niet echt een tip maar je bent perfect zoals je bent het gaat namelijk over innerlijk niet uiterlijk

Vraag voor mij: euh ja heb jij tip's om ervoor te zorgen dat je niet omgaat met mensen die je toch niet leuk vinden als je hier geen tip's voor hebt dont worry

Nog iets???

GoldenRetrieverGuy
Forum|alt.badge.img+1

Hoi, ik ben F en 12 jaar

Gewoon heel normaal, er zijn ook heel veel jongens zonder seks ervaring. Ikzelf heb ook nog geen seks gehad. 

Hier moet geen enkel meisje zich druk om te maken. Er zijn ook heel veel jongens die van meisjes houden die minder grote brosten of kleine borsten hebben. Ikzelf heb liever kleine borsten.

Heb je een crush:
Momenteel niet, is een beetje lastig op een school waar er amper meisjes zijn..

Wanneer ze er zelf klaar voor is en als ze aangeeft dat het een goed moment is.

Wachten tot wanneer ze er zich goed bij voelt. Ik zou zo min mogelijk haar willen pushen. Ze heeft zelf ook haar mening en grenzen. Pas als we er allebei klaar voor zijn is het goed om seks te hebben vind ik.

Tip voor mij:
Niet teveel nadenken over de grote van je borsten, er zijn heus wel jongens op jouw school die jou wel zien zitten!

Vraag voor mij:

Nope!
Nog iets???
Geniet van het leven iedereen! Je leeft maar 1 keer! Onthoud dat!

Alvast bedankt!!

Kusjes F😘