Jullie mening

  • 23 April 2019
  • 2 reacties
  • 782 Bekeken

Badge +2
ff Een achtergrondverhaaltje zodat je de vraag snapt:

ik was laatst in het zwembad en ik was met een paar vriendinnen. Ik liep met 1 vriendin naar de glijbanen en toen was er dus een jongen (Ong 1.75, rond de 14/15 jaar oud en zwart haar, best knap maar det er niet toe) samen met een vriend van hem. Toen ik langs hun liep riep zijn vriend zovan ‘meisje meisje!’ Dus ik keek om en ik had superkoud dus was helemaal aan het bibberen. Mijn vriendin hoorde het niet en liep door. Dus die vriend van die jongen zei zovan ‘hij zei dat hij je geil vind.’ Terwijl hij naar die jongen wees, dus ik keek ze zo aan van euhm wtf en liep toen verder. Even later was ik al een paar keer van de glijbaan af geweest en ging ik nog een keer, toen ik op de trap stond stonden die twee jongens achter me en ik voelde me best ongemakkelijk. Toen ik in de glijbaan sprong hoorde ik nog geen seconde later dat er iemand achter me aan gleed. Dus ik keek zo achterom was het die jongen! Hij zat vlak achter me waardoor toen ik uit de glijbaan in het zwembad kwam hij op me viel. Ik kwam zo hard in het water dat mijn bikinitopje per ongeluk een beetje omhoog ging en trok hem zo snel mogelijk naar beneden en die jongen keek me de hele tijd grijnzend aan. Dus uiteindelijk wou ik wegzwemmen maar hij pakte mijn middel beet en drukte me tegen zich aan waardoor mijn komt tegen zijn kruis kwam en hij kreeg een erectie. Ik spartelde vet erg tegen en mijn vriendinnen waren nergens te bekennen. Uiteindelijk leit hij me los en ging ik weg.
Ps: ik werd er wel opgewonden van alleen ik ken hem niet dus ik wou dat hij me met rust liet want wtf.
vinden jullie dit normaal? Dat een jongen zoiets doet?

2 reacties

Het is niet echt normaal dat een jongen dat zomaar doet nee
Hoi

Een jongen staarde je aan en drukte je zonder toestemming tegen hem aan. Zoals je vermoedde, is dit niet ok.

Het is jammer dat je tijd in het zwembad verstoord werd door deze vervelende jongen. Het gebeurt wel vaker dat er op openbare plekken wat vervelende mensen rondhangen, maar dat hij je vastnam en tegen zijn lichaam aandrukte, gaat stukken te ver.

Dat je opgewonden werd, kan een reactie van je lichaam zijn. Het kan dat je het dwingende gedrag van die jongen niet fijn vond, maar dat je onderbewustzijn en je hormonen voor een gevoel van opwinding zorgden.

Als dit in de toekomst nogmaals gebeurt of je ziet het gebeuren bij iemand anders, kan je een toezichthouder inlichten. Vaak wordt er niet licht omgegaan met gasten die andere gasten lastigvallen of intimideren. Als je ongepast gedrag meldt, is de kans groot dat je niet alleen je eigen comfort, maar ook de veiligheid van de andere gasten verdedigt.

Groetjes
Kenshin

Reageer