Vraag

jufvrouw gaat met me praten over sex enz maar als ik bij haar ben krijg ik steeds een stijve wat moet ik doen

  • 18 November 2019
  • 12 reacties
  • 1350 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Halo allemaal, 

Ik krijg binnenkort sex les alleen van me juf maar vind haar heel knap en leuk we lachen altijd met elkaar en kittelen elkaar soms en na school ga ik nog naar haar toe te praten maar als ik bij haar ben krijg ik meestal een stijve wat moet ik doen als ze die les geeft wij twee alleen want met een stijve steeds is ook beetje akward😅


12 reacties

Reputatie 1
Badge

Alsje geluk hebt toont ze bij jou alles voor

Reputatie 5
Badge +3

Halo allemaal, 

Ik krijg binnenkort sex les alleen van me juf maar vind haar heel knap en leuk we lachen altijd met elkaar en kittelen elkaar soms en na school ga ik nog naar haar toe te praten maar als ik bij haar ben krijg ik meestal een stijve wat moet ik doen als ze die les geeft wij twee alleen want met een stijve steeds is ook beetje akward😅

Wat is kittelen ?

Reputatie 1
Badge

Dje bedoel kietelen sorry

 

Reputatie 5
Badge +3

Dje bedoel kietelen sorry

 

Oe

 

waar :)

Reputatie 1
Badge

Yolanie hoe bedoel je hahaha

 

Reputatie 1
Badge

Overal Hahah 

Reputatie 5
Badge +3

Wauw

 

en je zegt dat ze over sex praat…

wat zoal?

Reputatie 1
Badge

Nee ze gaat me alleen sex les geven meestal met hele klas maar ik ben alleen met haar om erover te praten en doen ofzo geen idee ik zie het morgen allemaal maar weet niet wat ik moet doen hahaha

Reputatie 5
Badge +3

Nee ze gaat me alleen sex les geven meestal met hele klas maar ik ben alleen met haar om erover te praten en doen ofzo geen idee ik zie het morgen allemaal maar weet niet wat ik moet doen hahaha

Blijf relax

ziet zij ook dat je een stijve hebt??

Reputatie 5
Badge +3

En hoe is het gegaan?!

Hoe is het gegaan? En eens stijve is menselijk alleen de ene word eerder opgewonden dan de ander dat is juist wat goeds dus het is niet raar als het over seks gaat dat je stijve jdbt

Reageer