Vraag

Juff van vroeger

  • 7 June 2018
  • 6 reacties
  • 1924 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hi Allenmaal
Al vast nog een topic ?

Mijn ouders zeggen dat ik volgende week even snel hoi en zo moet zeggen op mijn oude school maar dat wil ik niet door de juf die ik had in groep 7 en 8 maat dat is het dus mijn juf was net 20 toen ik in groep 7 zat maar zij had altijd een zwart leren rokje aan met pentie en als de juf zat zag je altijd haar slipje mooi zwart roze slipje en mooien roden haken en ik fietsten gister langs mijn oude school en dat draagt ze nog maar het probleem is dat ik altijd op haar klaar kwam en altijt een stijven piemel had en toen ik langs fietsten dus ook maar op een dag moest ik toen ik daar nog op school zat moest ik na blijven en dus ik was aan het werk en zij zegt dus tegen mij wat zie ik nou en ik moest op staan en zij zegt waarom heb je een stijve en ik ben ge woon spraken loos en zij zegt dus dat ik het moest zeggen waarom ik stijve had dus ik zeg door jou zacht en zij zegt dus kom op harder ik hoor je niet en ik zeg het nog een keer maar dan harder en zij zegt ooo hhhhmmm ja oké nou en zij staat op en doet zo haar mooien Klijne bloesje uit en haar BH los en die licht op de grond en zij zeg zo en nu dan en ze doet haar hakken uit en dan ritst ze haar rokje open en dan zegt ze het weet en nu dan zij zegt zeg iets en ik knik ja maar ze gaat door en dan staat ze daar naakt voor me en ze komt naar me en zegt dit mag nooit maar ja even afleren nog een extra less toch en ik doe niets en zij zegt sta op ze pakt me riem en maakt UM los zo broek op knieën en ik trek UM weer om hoog en zij zegt nee los boos en dan gaat ze door ik moet mijn teeshurt uit doen en schoenen en de rest maar ik dee me onderbroek niet uit en zij loopt weer boos naar me to en jast me onderbroek zo naar beneden mijn piemel zie ik zelf ook helenmaal stijv en doe me hand er voor maar nee ze komt weer en trekt me hand weg en gaat snel op haar knieën pakt me piemel en pijpt me zij zegt hijgend vinger me en ik zeg nee en zij word boos en zegt jij gaat nu met veel vingers in mijn kut en jij gaat hart heen en weer ander heb jij alleen maar nullen op de volgende toetsen en ze werd boos en nu snel en ze pijpten me weer ( ps ik zeg dit nooit maar hier is anoniem dus hier durf ik wel ) maar ze pakt me beet aan me arm en goot me op de tafel en komt boven op me piemel dus toen dagt ik nu heb ik seks en het was best lekker maar toen kwam ik in haar en toen stopten ze en ging ze op tafel zitten met bennen open gesprijt en ze spuit zo de klas in en ik moest daar voor ook nog voor haar vagina gaan staan en ales dat ik in mijn mond had moest ik door slikken en toen was het tijd en het was vrijdag dus zij zij toen ik het had door geslikt had hub snel kleding aan doen en weg en houwt je mond hier over ander en toen was het kom. Op snel jij en zij bleef daar gewoon zitten en toen ik het klas lokaal uit ging zij ik doei zij zij wacht kom is vond je het lekker en nu wil ik geen stijve zien he en ik oké doei maar toen tot nu toe zeg ik het allen hier en ik heb niets tegen iemand gezegd en zij dus ook niet maar het probleem
Is dat ik pas om 15;00 kom en de school is uit op 14:30 !!! Dus dan kan het weer gebugen wand dan ben ik ook vrij 14:30 vrijdag dus help wat moet ik doen en gewoon weer seks en zo of gewoon niet gaan maar ik moet of wat anders tips help me pls

6 reacties

Hey
Mis kan je dit ergens aangeven want is is hartstikke illigaal!

Ja wat je kan doen is vragen of iemand mee wilt!?

Als je daar bent gwn aan appels en peren de ken mis word ie dan niet stijf
. Als 't toch zover komt deze keer gwn je broek aanhouden en weglopen?

Zeggen dat je gaat maar ondertussen ergens a sers heen gaan?

Je kan haar gewoon vertellen dat je niet nog is wilt?
Ik ga wel eerlijk Ijn
Ik vi d het een beetje een wreed verhaal maar ja who am I to judge

Ik hoop dat je er iets aan hebt
Peace
Sportfreak
Ik ben iets heel Bela grijs vergeten te zeggen
Als ik hou was zou ik toch proberen dit aan iemand te vertellen misschien ka die gene je helpen.
Want volgens mij is dit veerkrachtig en dat is een serieuze zaak.
Oké nog wat ik heb het opgelost en ik wil niet dat er veder over gepraat word dus daarom kindertelefoon forum kunnen jullie mijn topic verwijderen
Xxxteddyxxx,

Fijn dat je het hebt opgelost!
Helaas verwijderd kindertelefoon geen forums.
Forums worden alleen verwijderd als ze tegen de regels zijn. 🙂
Oké nog wat ik heb het opgelost
Hoe heb je het opgelost als ik vragen mag?

Reageer