Skip to main content
Vraag

Jongetje in zwembad

• November 9, 2025
  • 4 reacties
  • 1137 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hallo ik ben een jongen van 15, en laatst toen ik in het zwembad was toen kwam er een jongetje van iets van 7 of 8 naar me toe zwemmen en vroeg aan mij hoe mijn piemel zo groot is, ik vond dat best wel raar dus ik zwom weg en ging naar de omkleedhokjes, en ik denk dat hij me is gevolgd. want 2 min later dee dat jongentje de deur open en ik was helemaal naakt, want ik was vergeten de deur opslot de doen (ook best stom van mezelf). ik was op dat moment zo shocked ik wist echt niet wat ik moest doen, wat kan ik beter doen volgende keer(naast de deur op slot doen) 

4 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • November 10, 2025

Ach, dat zijn kleine kindjes. Die weten niet wat ze zeggen. Die weten niet wat de puberteit is. Die denken dat iedereen een mini piemeltje heeft denk ik 🤭 Ik zou het negeren hoor. En anders zeg je het tegen de ouders van het kindje. Het is namelijk niet erg gepast en voor jou beschamend. Misschien laten ze dan hun kind zijn excuses aanbieden. Gewoon vergeten en negeren, ik heb ook zo'n ervaring gehad maar dan dat het jongetje naakt was en ik dat zag (niet de bedoeling en voor mij echt beschamend 😶)

Liefs, xxx Yusa 😙

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 10, 2025

Hey, In ieder geval dat,  op slot doen, en als dit al weer gebeurt zeggen dat het niet goed is om zulke dingen aan andere kinderen te vragen. Laat maar merken dat je schrikt en boos bent en breng het netjes. " Daar mag je niet naar kijken hoor! En als jij iets wil vragen over zoiets moet je naar mama of papa gaan. Niet naar vreemde mensen". Zoiets. 

Liefs, Tover xxx

• November 10, 2025

Als je dit niet verzonnen hebt … dan zou ik idd in het vervolg de deur op slot doen (wat raar dat je dat dan toevallig niet deed en toevallig nog naakt was) en dat kind in het vervolg wegjagen. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • November 10, 2025

@anoniemper Leuk verhaal man. Als kleine jongens lastig zijn kan je ze omdat jij veel sterker ben ook gewoon weg douwen. en hoe wist die jongen dat jij zo'n grote lul had?