@Lisa491 ,
Nee helaas is deze vragenlijst alleen voor jongens. Maar als je wil mag je proberen enkele vragen in te vullen die algemeen zijn zoals vraag 1,4,7,9,13,14,15,19,21,25,27,34,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45 en 46.
Kijk maar of je het wil invullen maar van mij mag t gewoon (als je dat wil tenminste)
Als je wil kan ik nu ook een meiden vragenlijst maken die mag je wel invullen (weet niet of je een jongen/meisje bent)
Ik hoor wel wat je wil!
Liefs,
Daniël
Algemene vragen:
Leeftijd?16
Geaardheid?ben man val op vrouwen
Penislengte slap/stijf?7/14
Vragen:
Heb je nu verkering? Zo ja? Hoe lang al? Zo nee? Waarom niet?nee het is een halve jaar geleden uit gegaan en ik hoef voor de komende tijd geen vriendin
Hoe kom je klaar? Spuitend of druipend?verschilt
Gekste plek waar je je ooit hebt afgetrokken?zwembad wc
Ooit seks gehad? Zo ja? Hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel?ja lekker en warm en zacht
Ben of heb je weleens gepijpt? Zo ja? Hoe was dat? Zo nee? Wil je dat wel?bijna ja ik zou het wel willen
Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes? (grote kont, kleine kont, middelgrote kont, grote tieten, kleine tieten, middelgrote tieten, kleur ogen, lichaamsvorm, lengte haar, etc.)een bepaalt kin soort
Gekste plek waar je ooit seks hebt gehad? niet echt gewoon thuis op bed of bij haar thuis
Hoe vaak in de week trek je jezelf af?6
Wanneer werd je voor het laatst echt heel geil van iets of iemand? Zo ja? Waarvan?een crush op de camping bij het zwembad
Heb je ooit gefantaseerd over seks met een onbekende vrouw?nee
Ooit anale seks gehad? Zo ja? Hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel?nee dat wil ik ook niet
Heb je ooit een meisje gebeft/gevingerd?allebij
Hoe lang is het geleden dat je voor het laatst seks hebt gehad?halv jaartje
Wat is je favoriete seksstandje?missionaris
Wat vind je het fijnst tijdens seks (aftrekken, pijpen, ballen likken/strelen, etc.)?penetriren
Gekste plek waar je ooit een stijve kreeg?bus door gordel vraag mij niet hoe
Is je pik besneden of onbesneden?onbesneden
Heb je weleens dikpics gestuurd? Zo ja? Naar wie?nee
Ben je nu geil?nee
Ben je ooit tegen je wil afgetrokken?nee
Hoeveel weeg je op dit moment? En hoe lang ben je op dit moment? (als je het niet zeker weet, mág je gokken)51 kilo 166
Wat is de ideale lengte/gewicht voor een meisje?155 en 50 kilo
Wat voor soort onderbroeken draag je?boxer
Heb je ooit gefantaseerd over seks met je moeder/zus?nee
Wat maakt jou nou echt geil?mijn crush
Heb je je ooit afgetrokken onder de douche? Zo ja? Hoe was dat?ja lekker warm naar stroef
Ben je nu nog steeds geil?nee
Heb je ooit met een vriend afgetrokken?ja
(Voor gay jongens): Hoe reageerden je ouders erop toen je zei dat je gay was?
(Vervolg van vraag 29): Word je gepest, uitgescholden of bedreigd omdat je gay bent?
(Vervolg van vraag 30): Hoe ga je daarmee om?
Heb je je ooit in het openbaar afgetrokken? Zo ja? Waar?duch gym er kon ieder moment iemand binnen komen
Nog energie voor de rest van de vragen?ja
Wat is je allerwildste seksfantasie (mag van alles zijn)?dat ik door mijn crush word geneukt bij het om kleedhokje van zwembad
Wat is je favoriete snack?motzerrela
Welke serie/film ben je nu aan het kijken?geen maar ga straks f1 kijken
Heb je Netflix, Videoland of een andere filmstreamingsdienst? Zo ja? Hoeveel betaal je daarvoor per maand? Netflix npo start en Disney +
Heb je Spotify, Apple Music, Deezer of een andere muziekstreamingsdienst? Zo ja? Hoeveel betaal je daarvoor per maand? En heb je een Family Account? Spotify duo met mijn moeder
Wie mogen jullie allemaal naakt zien? En wie niet?mijn 2 beste vrienden en mijn crush
Nog energie voor de rest van de vragenlijst?enigszins
Wat is je allergrootste droom? De loterijwinnen(Mag van alles zijn)?
Hoeveel broers/zussen heb je?1 zusje van 14
Zijn je broer(s) en zussen irritant of valt dat mee? Heel irritant
Zit je op een sport? Zo ja? Douchen jullie dan samen? En word je daar geil van? Zo nee? Welke sport heb je gedaan?scouting maar daar duchen we niet samen
Heb je Instagram, Twitter, Facebook of andere social media? Zo ja? Hoeveel uur gebruik je social media? En wat zet je er allemaal op? Zo nee? Waarom niet heb ik allemaal die jij zei
Ben je nu nog geil?nu begint het eek ja
Ga je zo lekker aftrekken?miss
Zou je je ooit willen laten aftrekken/pijpen door je vriendin?ja natuurlijk
Hoe vond je de vragenlijst?geil
Laat nog iets achter als je wil
Leeftijd? 16
Geaardheid? Jongen
Penislengte slap/stijf? Idk
Vragen:
Heb je nu verkering? Zo ja? Hoe lang al? Zo nee? Waarom niet? Nee, ben bang voor zan te vragen
Hoe kom je klaar? Spuitend of druipend? Druipend
Gekste plek waar je je ooit hebt afgetrokken? Ik badpak onder douche
Ooit seks gehad? Zo ja? Hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel? Trlk wil ik da
Ben of heb je weleens gepijpt? Zo ja? Hoe was dat? Zo nee? Wil je dat wel? Meisjes mogen komen hoor
Wat vind je aantrekkelijk bij meisjes? (grote kont, kleine kont, middelgrote kont, grote tieten, kleine tieten, middelgrote tieten, kleur ogen, lichaamsvorm, lengte haar, etc.) Blond of bruin haar, middel tieten, middel kont, sportief, grappig,...
Gekste plek waar je ooit seks hebt gehad?
Hoe vaak in de week trek je jezelf af? Elke dag, soms meerdere per dag
Wanneer werd je voor het laatst echt heel geil van iets of iemand? Zo ja? Waarvan? Gisteren op strand, ik in wetsuit en meisje in bikini die wetsuit haalde maar haar vriendin trok haar bikini uit ;)
Heb je ooit gefantaseerd over seks met een onbekende vrouw? Jaaa
Ooit anale seks gehad? Zo ja? Hoe voelde dat? Zo nee? Wil je dat wel? Idk
Heb je ooit een meisje gebeft/gevingerd? Nee
Hoe lang is het geleden dat je voor het laatst seks hebt gehad? Nooit
Wat is je favoriete seksstandje? Denk dat ik vastgebonden ben en meisje niet
Wat vind je het fijnst tijdens seks (aftrekken, pijpen, ballen likken/strelen, etc.)?
Gekste plek waar je ooit een stijve kreeg? Naaktstrand
Is je pik besneden of onbesneden? On...
Heb je weleens dikpics gestuurd? Zo ja? Naar wie? Nee
Ben je nu geil? Ja
Ben je ooit tegen je wil afgetrokken? Nee
Hoeveel weeg je op dit moment? En hoe lang ben je op dit moment? (als je het niet zeker weet, mág je gokken) 1m80 70kilo
Wat is de ideale lengte/gewicht voor een meisje? Kleiner en lichter,n
Wat voor soort onderbroeken draag je? Boxers
Heb je ooit gefantaseerd over seks met je moeder/zus? Jaaa, zoek op in kindettelefoon slaaf van zus. Dat wil ik meemaken.
Wat maakt jou nou echt geil? Deze lijst
Heb je je ooit afgetrokken onder de douche? Zo ja? Hoe was dat? Jaa, anders kon oeilijker op benen staan
Ben je nu nog steeds geil? Jaa
Heb je ooit met een vriend afgetrokken? Nee
(Voor gay jongens): Hoe reageerden je ouders erop toen je zei dat je gay was?
(Vervolg van vraag 29): Word je gepest, uitgescholden of bedreigd omdat je gay bent?
(Vervolg van vraag 30): Hoe ga je daarmee om?
Heb je je ooit in het openbaar afgetrokken? Zo ja? Waar? Op gwn strand in wetsuit
Nog energie voor de rest van de vragen?ja
Wat is je allerwildste seksfantasie (mag van alles zijn)? Topic slaaf van zus, of topic gefotografeerd tijdens gemend omkleden ofz.
Wat is je favoriete snack? Frituur Mexicanen thuis mars
Welke serie/film ben je nu aan het kijken?
Heb je Netflix, Videoland of een andere filmstreamingsdienst? Zo ja? Hoeveel betaal je daarvoor per maand?
Heb je Spotify, Apple Music, Deezer of een andere muziekstreamingsdienst? Zo ja? Hoeveel betaal je daarvoor per maand? En heb je een Family Account?
Wie mogen jullie allemaal naakt zien? En wie niet? Iedereen, alleen is naakt op straat illegaal
Nog energie voor de rest van de vragenlijst? Ja
Wat is je allergrootste droom? (Mag van alles zijn)? Bungeejumpen
Hoeveel broers/zussen heb je? 4
Zijn je broer(s) en zussen irritant of valt dat mee? Hele dagen ruzie
Zit je op een sport? Zo ja? Douchen jullie dan samen? En word je daar geil van? Zo nee? Welke sport heb je gedaan? Ik deed badminton en krachtbal. Krachtbal is niet zo populair dus hadden klein gebouw m et 2 kleedkamers en kantine. Dus de spelers van mijn Team in een kleedkamer en de spelers can ander team. Er zaten ook meisjes in mijn team. Maar wij waren niet beschaamd dus douchden naakt en soms meer dan alleen douchen om overwinningen te vieren.
Heb je Instagram, Twitter, Facebook of andere social media? Zo ja? Hoeveel uur gebruik je social media? En wat zet je er allemaal op? Zo nee? Waarom niet? Heb bijna alles maar post niets van mezelf. Alleen stream ik games heb ons 5k subs YT en 19k op tiktok
Ben je nu nog geil? Jaa
Ga je zo lekker aftrekken? Jaa ben bezig
Zou je je ooit willen laten aftrekken/pijpen door je vriendin? Trlk
Hoe vond je de vragenlijst? Lekker
Laat nog iets achter als je wil