Vraag

Jongens vraagje aan Meisjes

  • 21 September 2017
  • 6 reacties
  • 704 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben redelijk onzeker over mijn penis, hij Is 16 cm lang en 15 cm in omtrek, ik ben niet besneden. Als meisje wat verwacht je En zou je hier blij mee zijn? Is dit groot of klein mening van meisjes aub!!

6 reacties

Nee joh iedereen is anders hij is wat groot maar wie weet blijft hij zo iedergeval wees niet bang of beschaamt iedereen staat gelijk aan elkaar
Thanks
Het maakt mij dus echt niet uit of ik er eentje van 15 if 20 heb want iedere jongen is anders en als een meisje je echt leuk vind moet het niet uitmaken voor haar
Dat soort dingen boeien me echt niet... Meisjes letten hier helemaal niet op joh xD
Het gaat niet om hoe groot hij is, maar wat je ermee doet ;)

Het maakt mij echt niet zo veel uit hoe groot hij is, wat wel uitmaakt is hoe verzorgd het is.
Dan bedoel ik niet dat je je schaamhaar moet scheren ofzo want dat hoeft niet, maar zorg er voor dat hij schoon is als je seks gaat hebben met een meisje. Niks is smeriger dan een vieze piemel pijpen. Let's be fair :)

Elly
Hiya,

Het is niet dat ik heeel veel ervaring heb, maar--
het maakt mij ook vrij weinig uit.

Als ik iemand leuk genoeg vind dan accepteer ik hem helemaal, en dan maakt de grootte voor mij niks uit.
Zoals @Elly boven mij zegt 'het ligt eraan wat je ermee doet', je kan oprecht een meisje ook 'plezieren' met elke grote. Oefening baart kunst he 😅

Gewoon niet zo onzeker zijn, want het is prima zo.
Iedereen heeft zijn/haar eigen voorkeuren natuurlijk, maar over het algemeen als iemand jou leuk vindt dan vindt diegene jou leuk met of zonder een heel groot geslachtsdeel.

*een virtuele knuffel van Maii*

Reageer