Skip to main content

Jongens vraag staren

• November 1, 2025
  • 30 reacties
  • 2092 Bekeken

Toon eerste bericht

30 reacties

Mandy
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • February 8, 2026

Hey,

Ik ben een jongen en soms betrap ik me er ook op dat ik naar meisjes begin te kijken als ze er mooi uitzien of mooi gekleed zijn.

Als jullie een beetje sexy gekleed zijn valt dat bij ons snel op..

We proberen jullie zeker niet te beledigen of echt creepy te doen.

@Varkentje 

Hey ik  geef best toe dat  ik best sexy kleed maar dat staat ook super mooi ik geef toe  als mooi topje of jurkje met V hals  dan zijn mijn borsten wel wat  duidelijk ziet baar 

Juu
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 17, 2026

Hey,

Ik ben een jongen en soms betrap ik me er ook op dat ik naar meisjes begin te kijken als ze er mooi uitzien of mooi gekleed zijn.

Als jullie een beetje sexy gekleed zijn valt dat bij ons snel op..

We proberen jullie zeker niet te beledigen of echt creepy te doen.

Ja klopt als ik een  leuk jurkje aan  heb of wat Anders dan zie ik wel meer jongens kijken maar dat vind ik niet erg als ze kijken ik heb  zekker mooi lichaam om naar kijken 😍😘

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 5, 2026

hoi! ik snap dat je het een beetje gek vind en je af vraagt waarom dit is. wij jongens kunnen er een hele uitleg bij bedenken maar uiteindelijk is het instinct. we moeten voor de natuur om als diersoort te kunnen blijven bestaan vooral flink blijven neuken, en tja instinctief scan je dan als jongen, onbewust de hele tijd meiden op aantrekkelijkheid om kindjes mee te maken. dat dat soms vervelend is snap ik ook wel, daarom zullen de meeste ook niet gaan staren. zo wel dan ben je een beetje een respectvolle sukkel.

dus ja we zitten de hele tijd naar je gezicht en je lijf te staren, we zijn nou eenmaal zo geevolueert dat we dit zo doen. als iemand naar je kijkt, zie het dan ook maar als enorm compliment. jij bent een enorm mooie meid, ik wil (zeer waarschijnlijk) je graag neuken maar ik heb respect voor je en ga je verder niet lastig vallen. wat misschien wel grappig is, als je ziet dat iemand in je gezicht zit te staren, dan vinden ze dus wel dat je echt een heel mooi / cute gezicht hebt, ipv alleen maar dat ze een beetje zitten te checken of je cameltoe of wat van je tepels kunnen checken.

sorry voor het ongemak, wij kiezen er niet heel bewust voor!

ZZacht
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 5, 2026

Ik kijk naar alles wat mooi is .

Of bijzonder ! Zoals daklozen of de natuur.

Dat kunnen dieren zijn of andere straatbeelden zoals brandweer of ambulance.

Zo kijk ik ook naar bijvoorbeeld mensen met een handicap en denk dan “ hoe redden ze het allemaal “

Geen idee waarom ik niet naar een mooie jongen ., meid of man zou mogen kijken .

Kijken he !!!!

( loop niet te sisSSsssssen of te fluiten )

Snap ook niet dat ik mij nu schuldig zo moeten voelen omdat ik ogen heb .En die ook gebruik.

Yup., ook om een meisje te signaleren en dat is wat anders dan staren.,gluren of geilen.Stel je eens voor dat ik het N I E T zou doen en dat ik plotseling de andere kant op kijk ...Dat zou een belediging zijn. Toch !!

35 Bomen
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • June 5, 2026

Hoi ​@Merel12345 

Ik ga niet ontkennen dat ik naar meisjes kijk. Dat doe ik zeker wel eens en daar schaam ik me niet voor. Maar ik vind dat er een verschil zit in gewoon ff een paar seconden kijken wat ik doe en 10 minuten staren naar die drie plekjes op een vrouwelijk lichaam wat geilere mensen van mijn mede geslacht doen. Want ik bedoel iedere jongen boven de 12 is soms wel een beetje geil. Of ze het willen of niet. Zelfs ik, iemand die later als mijn droombaan niet lukt een monnik wil worden kan mezelf niet tegenhouden. Dus daar bied ik mijn excuses voor aan. Alleen ik moet zelf wel weer zeggen dat ik persoonlijk weet wanneer ik te ver ga. Ik kijk niet alleen naar de geslachts delen van iemand. Maar naar het hele lichaam. En als iemand zich uitkleed ofzo, dan wend ik mezelf meteen af, terwijl de meeste andere dan juist hun kans grijpen. Dus ik wil niet zeggen dat ik onschuldig ben, maar ik wel wel duidelijk maken dat niet iedere jongen zo raar is. En ik vind persoonlijk, dat als je een leuk korter jurkje of een bikini aandoet dan moet je hier ook gewoon over na denken, zo simpel is het helaas gewoon tegenwoordig.

Ik hoop dat dit een soort uitleg kan geven.

Vriendelijke groet,

35 bomen