Skip to main content

(jongens) Meerdere keren klaarkomen

• October 26, 2020
  • 5 reacties
  • 9846 Bekeken

yo,

normaal gezien is seks of rukken na het klaarkomen pijnlijk. Van nature wordt je ook slap en kalm na het komen. Maar gisteren kwam ik klaar en ging ik door zonder dat het pijn deed, ook kon ik nog een extra keer klaar komen.

Ik kon op internet niet veel hierover vinden dus hier een aantal vragen:

1. hebben jullie dit ook eerder meegemaakt?
  2. Kan ik dit nog een keer doen? En tijdens normale seks?
  3. Is het slecht voor je om meerdere keren klaar te komen
  4. waarom kan ik dit nu ineens ipv dat het pijn doen

ik ben bijna 18 trouwens

5 reacties

• October 26, 2020

Hi Vince :punch_tone2: ,

normaal gezien is seks of rukken na het klaarkomen pijnlijk.

oei das niet zo fijn

Van nature wordt je ook slap en kalm na het komen. Maar gisteren kwam ik klaar en ging ik door zonder dat het pijn deed, ook kon ik nog een extra keer klaar komen.

cool toch, lekker bezig

Ik kon op internet niet veel hierover vinden dus hier een aantal vragen:

ok, nice, ik ga ze wel ff beantwoorden

1 hebben jullie dit ook eerder meegemaakt?

ja, dat vaker klaarkomen wel......die pijn gelukkig niet

helemaal in het begin hadden we dat niet, dat meer dan één keer klaarkomen, maar na een tijdje wel. Dat komt waarschijnlijk omdat mijn twin en ik al best jong vaak seks hebben gehad met andere jongens. Jammer genoeg  zijn we vanaf ons 13e ruim een jaar lang misbruikt door een aantal iets oudere maar nog wel minderjarige jongens, maar dat is ondertussen gelukkig al weer een paar jaar geleden en sinds die tijd hebben we verkering met (een paar) jongens

Tijdens onze verkering wilden we graag lang kunnen genieten van seks met elkaar en dan is het wel fijn om van elkaar te weten hoe je de ander na het klaarkomen het beste kunt aanraken om het fijn te laten voelen en een stijve piemel te kunnen houden. Ook al wordt ie een keertje slap, dan is er nog niks aan de hand, want je kunt dan ook even verder gaan met kussen en strelen van zijn of haar lichaam en dan na een tijdje  kan hij of zij zijn of haar hand weer verplaatsen naar zijn kruis en zijn piemel weer hard maken.

Sommige jongens vinden het echt niet fijn als hun piemel gelijk na het klaarkomen wordt aangeraakt, maar dat is iets wat je met elkaar moet bespreken en dan komen jullie er wel uit

2 Kan ik dit nog een keer doen? En tijdens normale seks?

ja en ja, ook. Probeer uit te vinden hoe je het het fijnste vindt en als je het weet hoe het bij jezelf aftrekken werkt voor jou, dan kun je je sekspartner dat vertellen of hem/haar dat leren door hem/haar een beetje te sturen. De seks wordt er alleen maar beter van dan. Het kan dus met aftrekken, maar ook met neuken en pijpen

3 Is het slecht voor je om meerdere keren klaar te komen

nee, zolang het geen pijn doet is er niks aan de hand. Wij vinden het wel lekker om het klaarkomen wat uit te stellen en dus niet zo snel mogelijk te spuiten. Hoe je het uit kunt stellen is dat je op een gegeven moment van jezelf weet hoe ver je kunt gaan zodat je net niet klaarkomt, dus even stoppen met aftrekken of neuken of pijpen en dan even wat anders doen, zoals kussen of andere lichaamsdelen strelen en dan even later kun je weer verder met je piemel (laten) stimuleren en zo kun je dat een aantal keren herhalen voordat je uiteindelijk er voor kiest om klaar te komen.

Gewoon een keertje uitproberen en dan wordt je er vanzelf wel beter in. Het is helemaal niet erg als je toch klaarkomt, want daarna kun je alsnog een keertje proberen en iemand zien klaarkomen is sws wel geil, vinden wij dan toch

4 Waarom kan ik dit nu ineens ipv dat het pijn doen

idk, misschien doordat je eikel door het aftrekken en eventueel neuken enzo iets minder gevoelig is geworden. Of misschien was je voorhuid 'vroeger’ iets strakker dan dat ie nu is en dat die dan makkelijker over je eikel kan of misschien zat je voorhuid nog niet 'helemaal’ los zo rondom je eikel en was het nog pijnlijk op die plekjes waar die nog 'vast’ zat. Of je had meer voorvocht en dat het daardoor allemaal lekker glibberig was en dat de reden was dat je geen pijn voelde. Niet iedere jongen heeft altijd evenveel voorvocht, dus dan zou je ook glijmiddel kunnen gebruiken om dat lekkere gevoel te krijgen

Het gebeurt ook soms bij jongens met een kort toompje (dat ‘draadje’ waarmee je voorhuid aan de achterkant vast zit) dat het toompje wat uitrekt of inscheurt en dat het daarna minder of helemaal geen pijn meer doe, omdat het dan losser zit. Ik ken wel jongens die hun toompje scheurden tijdens seks. Op dat moment is het niet fijn en bloed het wat, maar na wat rust heelt alles meestal wel mooi en heb je ook geen last meer van een te kort toompje

ik ben bijna 18 trouwens

cool, wij ook sinds een paar weken. Nu mogen we eindelijk zonder begeleiding autorijden.

Nu 'moeten’ we alleen nog een auto regelen :yum:

Groetjes,

M&M's en twin

• October 26, 2020

Hi Vince :punch_tone2: ,

...

Groetjes,

M&M's en twin

Super bedankt voor de uitgebreidde reactie en de moeite!

Na seks of masturbatie, als dus de sperma op is, doet het pijn om te masturberen of om door te gaan met seks. Dit is voor zover ik weet normaal bij jongens. Ik lees online dat het zelden voorkomt dat jongens door kunnen gaan na het klaarkomen en dan weer klaar kunnen komen. 

Met ‘’pijn’’ bedoel ik dat het niet fijn voelt om door te gaan, het doet een beetje zeer. Komt voor zover ik weet doordat je dan tegen de wil in door gaat, terwijl er geen sperma is.

Maar aan de hand van de reactie vraag ik me toch af hoe het nou allemaal zit. Ik ga er iig op letten hoe het volgende keren zal gaan en als het volgens jou/jullie echt niet normaal is ga ik mogelijk nog even naar de huisarts ermee om een professional te spreken.

Nogmaals bedankt voor de reactie, heb er veel aan gehad!

groetjes,

Vince

• October 28, 2020

Hi Vince,

thnx voor je update

Super bedankt voor de uitgebreide reactie en de moeite!

geen dank en graag gedaan, het was geen moeite hoor, maar ik snap wat je er mee bedoelt :slight_smile:

Na seks of masturbatie, als dus de sperma op is, doet het pijn om te masturberen of om door te gaan met seks. Dit is voor zover ik weet normaal bij jongens. Ik lees online dat het zelden voorkomt dat jongens door kunnen gaan na het klaarkomen en dan weer klaar kunnen komen. 

Met ‘’pijn’’ bedoel ik dat het niet fijn voelt om door te gaan, het doet een beetje zeer. Komt voor zover ik weet doordat je dan tegen de wil in door gaat, terwijl er geen sperma is.

ah, Ik heb je misschien niet helemaal goed begrepen over wat je met 'pijn’  bedoelt. Het klopt idd dat veel jongens het niet prettig vinden als hun piemel kort na het aftrekken wordt aangeraakt. Gewoon omdat het niet fijn voelt. Dat hadden wij 'vroeger’ ook wel een beetje, maar als je weet wat je wel kunt doen en dat kan per persoon verschillen dan kun je wel doorgaan met 'de liefde bedrijven’ en het fijne gevoel van het klaarkomen vast houden.

Jij of iemand anders hoeft dan niet per se jouw piemel aan te raken. Je kunt ook de omgeving van je piemel aan (laten) raken, elkaar kussen of strelen en van die dingen. Ik vind het altijd wel fijn en leuk als die ander mijn sperma op likt ofzo, das best geil om te zien en alleen daardoor kan ik al hard blijven en wij hebben nu niet echt dat het niet fijn voelt als wij of iemand anders onze piemel aanraakt na het klaarkomen.

Wat niet werkt als iemand er dan gelijk als een malle aan gaat trekken, maar zachtjes strelen en voorzichtig likken werkt wel. Kijk wat er voor jou fijn voelt, experimenteer daar wat mee en dan kun je wel doorgaan en na een tijdje ook weer klaarkomen. Als je geil genoeg bent kom je daarna echt nog wel een keertje klaar. Misschien met iets minder sperma, maar dat hoeft niet

Maar aan de hand van de reactie vraag ik me toch af hoe het nou allemaal zit. Ik ga er iig op letten hoe het volgende keren zal gaan en als het volgens jou/jullie echt niet normaal is ga ik mogelijk nog even naar de huisarts ermee om een professional te spreken.

ok, snap ik, maar ik denk ondertussen dat de 'pijn’  (na je toelichting) wel min of meer normaal is, maar dat het niet altijd zo hoeft te zijn dat je die 'pijn’ blijft houden na een eerste keer klaarkomen. Het kan wel per persoon verschillen en ook bij de  één langer duren voordat je dat kunt of dat het altijd vervelend blijft voelen om door te gaan. Alles kan dus bijna. Ik zou gewoon uitproberen wat voor jou werkt.

Vraagje: 'stop jij gelijk als klaarkomt en sperma krijgt of blijf je dan nog eventjes (wat minder snel en hard)  doorgaan met aftrekken?

Je hoeft dat niet te beantwoorden als je het te privé vindt of ongemakkelijk, maar twin en ik blijven altijd nog - wel wat voorzichtiger - doorgaan met aftrekken. Vaak is dat maar een minuutje ofzo en dan gaan we opruimen, omdat we dan nog iets anders te doen hebben, maar als we de tijd hebben dan kunnen we blijven doorgaan en uiteindelijk ook weer klaarkomen. Meestal als we onszelf aftrekken gaan we niet gelijk voor een volgende ronde. Dat gebeurt wel als we met een vriendje seks hebben.

Btw, wij weten niks van seks met meisjes, maar het kan ook wel zo zijn dat als een meisje niet nat genoeg is, dat het dan voor allebei niet zo lekker voelt. Dat is natuurlijk niet echt iemands schuld, maar dan kun je wat (extra)  glijmiddel gebruiken, zodat het fijner is voor jullie allebei

Nogmaals bedankt voor de reactie, heb er veel aan gehad!

cool en dankjewel voor je lieve reactie of vind je het stom als ik dat zeg, 'lieve’ bedoel ik. Ik heb al zitten denken hoe ik het anders kon noemen, maar ik kom steeds op 'lieve’ uit haha, ik kan dat 'lieve’ wel weglaten of ‘aardige’ schrijven, maar dat geeft mijn gevoel niet goed weer :joy:

Ik ga het maar zo laten :grin:

Tot de volgende (misschien)

Groetjes :wink: ,

M&M's en twin

• October 29, 2020

Hi Vince,

...

Tot de volgende (misschien)

Groetjes :wink: ,

M&M's en twin

Ik begrijp je nu wel een stuk beter, dankjewel.

Ik denk dat het gewoon met groei te maken heeft gehad, ik heb er geen last meer van en kan eigenlijk altijd wel door een tweede keer, dus mn vraag is wel beantwoord zo haha

Vraagje: 'stop jij gelijk als klaarkomt en sperma krijgt of blijf je dan nog eventjes (wat minder snel en hard)  doorgaan met aftrekken?

normaal gezien stopte ik gewoon, maar nu ik daar geen last meer bij heb ga ik nog wel eens door. Inderdaad minder snel/hard dan.

Jij ook nog bedankt voor je ‘lieve’ reactie :)

groetjes,

Vince 

• October 29, 2020

Ik was ook een keer al klaargekomen maar ik had verder echt niks te doen ofz dus het leek me grappig om het gwn nog een keer te doen