Vraag

Jongens knijpen in de borsten van de meisjes (N)iets mis mee?!

  • 15 February 2021
  • 19 reacties
  • 1674 Bekeken

Badge

Mijn vrienden hebben een nieuwe spel uitgevonden dat je zoveel meisjes in Hun borsten moet kneipen is dit oké wat vinden jullie hier van?

Als meisje zou je dat oké vinden als een jonge in je borsten opeen kneep

Als jonge zou jij een meisje in haar borsten kneipen als dat een spel was. 


19 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Je kan niet zomaar een een meisje in haar borsten kneipen hoor

Reputatie 3
Badge +4

Ik wou nu nog een probeeren chatten en ze hebben dat geblokkeerd, Hi! Je hebt een time out gekregen. Dat betekent dat je vandaag niet meer met ons kunt chatten, omdat je onze huisregels hebt overtreden. We vinden het fijn als je contact opneemt, maar alleen als je onze vrijwilliger met respect behandelt. Je time out duurt een dag. Daarna ben je weer welkom om over ALLES te praten, als je je tenminste aan de regels houdt

Reputatie 3
Badge +4

Fout

Reputatie 2
Badge +1

hey, ik zou het persoonlijk totaal niet fijn vinden en veel meiden hebben daar denk ik dezelfde mening over, ook niet als spel, veel meiden voelen zich al ongemakkelijk als iemand iets naar ze roept, laat staan '’aanranden'’ want dat is ook nog eens strafbaar als ze naar de politie gaat.

Reputatie 3
Badge +4

hey, ik zou het persoonlijk totaal niet fijn vinden en veel meiden hebben daar denk ik dezelfde mening over, ook niet als spel, veel meiden voelen zich al ongemakkelijk als iemand iets naar ze roept, laat staan '’aanranden'’ want dat is ook nog eens strafbaar als ze naar de politie gaat.

Hey ik lees je bericht nuoas maar is dat zelfniet strafbaar dat overschrijdt tog meerdere weten…

 

Reputatie 3
Badge +4

Want:t

oestemming: niet 

Vrijwilligheid: niet

Gelijkwaardigheid: niet

Ontwikkeling: niet

Centext: niet

Zelfrespect: niet

Alles is hier dus slechts aan. 

Badge

hey, als een jongen dat bij mij zou proberen, zou hij zeker een klap krijgen.
Het is zoals Laura al zegt heel ongemakkelijk en vervelend, hoe zou jij het vinden als een paar meiden eenzelfde soort spel bedachten alleen dan richting jongens?

Ik denk dat je het dan wel met mij eens bent dat het echt niet fijn is.

 

Reputatie 3
Badge +4

De 6 criterias,

1: TOESTEMMING, 

De jongens hebben dat onderling afgesproken en de meisjes hebben hier geen toestemming voor gegeven 

2: VRIJWILLIGHEID, 

De meisjes worden gedwongen en hebben geen mogelijkheid om aan de situatie te ontspannen omdat er een spel wordt gesteld. 

3: GELIJKWAARDIGHEID, 

De jongens e. Meisjes zijn even oud maar want de meisjes niet op de hoogte zijn van de afspraak zijn ze niet gelijkwaardig. 

4: ONTWIKKELING, 

Jongens van 12-18 kunnen geïnteresseerd zijn in het lichaam van het ander geslaagd onder jongens heers er vaak een combinatie sfeer, waardoor opschepperig gedrag voortkomt, het lichaam van anderen betasten kan echter niet. 

5: CONTEXT, 

Waar dit ook gebeurt is niet belangrijk dit gedrag is nooit oké. 

6: ZELFRESPECT, 

De jongens kunnen gevolgen van hun gedrag ondervinden, de meisjes kunnen dit imers melden zodat de jongens hierop aangesproken worden, de meisjes zullen hen bovendien niet meer vertrouwen. 

Alle 6 criterias zijn dus negatief dus je mag dit zeker niet doen. 

​​

Ook een leuk spel:  zakkenrollen…

Mensen, dus niet alleen meisjes, zonder het te vragen zo aanraken is simpelweg aanranding.
Ik begrijp het punt niet helemaal wat Minotourus probeert te maken, maar het is in ieder geval illegaal ongeacht of je wel of niet aangeeft bij de politie.

Niet doen dus, maar dat hoorde sowieso vanzelfsprekend te zijn.
 

Reputatie 3
Badge +4

hey, als een jongen dat bij mij zou proberen, zou hij zeker een klap krijgen.
Het is zoals Laura al zegt heel ongemakkelijk en vervelend, hoe zou jij het vinden als een paar meiden eenzelfde soort spel bedachten alleen dan richting jongens?

Ik denk dat je het dan wel met mij eens bent dat het echt niet fijn is.

 

Tog leuk fan heb je een reden wel om hem een klap te geven want het gewoon een normale reactie was. 

Maar nee ik meen dit niet ik begrijp dat dit echt ongemakkelijk zou zijn. 

@Fack checkers heb je het tog niet al gedaan!

Je kunt hier voor zwaar aangeklaagd worden. 

Reputatie 3
Badge +4

Ook een leuk spel:  zakkenrollen…

Mensen, dus niet alleen meisjes, zonder het te vragen zo aanraken is simpelweg aanranding.
Ik begrijp het punt niet helemaal wat Minotourus probeert te maken, maar het is in ieder geval illegaal ongeacht of je wel of niet aangeeft bij de politie.

Niet doen dus, maar dat hoorde sowieso vanzelfsprekend te zijn.
 

Da zij ik tog ook ik zat gewoon de zes criterias te overlopen als je die niet kent dit zijn de zes criterias oestemming: niet 

Vrijwilligheid

Gelijkwaardigheid

Ontwikkeling

Context 

Zelfrespect

En ik zij dus ook of de 6 criterias gerespecteerd worden. En ook daarna ook Warom niet wat er slecht was in de situatie. 

Reputatie 6
Badge +7

Spelen de meiden ook mee? Doen ze het alleen bij de meiden die meespelen? Dan is het OK. 

Het is niet OK als jij zegt dat het een spelletje is terwijl de ander niet weet dat hij zogenaamd meespeelt. 

Fiets gestolen? Spelletje. Aangerand? Spelletje.  Pesten en treiteren? Spelletje.

Door laf achteraf te zeggen ‘spelletje’  kun je alles wel rechtlullen. 

 

Badge

je kan hier mee naar de politie gaan. en dat zou ik ook zeker doen aangezien dit zeer illegaal is en aanranding is.

Badge

Spelen de meiden ook mee? Doen ze het alleen bij de meiden die meespelen? Dan is het OK. 

Het is niet OK als jij zegt dat het een spelletje is terwijl de ander niet weet dat hij zogenaamd meespeelt. 

Fiets gestolen? Spelletje. Aangerand? Spelletje.  Pesten en treiteren? Spelletje.

Door laf achteraf te zeggen ‘spelletje’  kun je alles wel rechtlullen. 

 

hellemaal met je eens

Reputatie 4
Badge +3

hi ik ben zelf een meisje van 13 en zoals de rest al zegt is dit gewoon aanranding.

Je zegt letterlijk dat het een spel is waar bij jullie aan zoveel mogelijk meisjes hun borsten zitten zonder het te vragen dat vindt ik echt niet oke. Dat zijn gewoon meisjes die gewoon normaal zijn en dan gaan er gestoorde gekken zoals jullie ineens aan ze zitten, er is een kans dat ze naar de politie gaan en als heel veel meisjes dat doen kunnen er best wat gevolgen komen voor jullie

Stop hier dus mee het kan echt niet!!

 

Oke ik vindt dit te ver gaan vroeger gaf iedereen me ook wel eens een tikje op me uitpuilende navel tijdens gym maar dat was een soort spelletje. Maar ik heb ook wel eens gehad dat een jongen vroeg mag ik je navel aanraken waar ik op zij nee echt niet. En toch raakte hij hem aan dat heeft die jongen wel gevoeld want ze kruis deed daarna behoorlijk pijn door mijn knietje.

Reputatie 3
Badge +2

Respectloos. 

Badge

Dat lijkt mij echt een vreselijk spel. Het lijkt mij super eng als een jongen in je borst knijpt, respectloos en het kan natuurlijk ook super veel pijn doen.

Badge

ik denk dat je het beter niet kan doen want en het is respectloos en je kunt er denk ik best wel wat problemen mee krijgen, ik denk dat er een paar meisjes zullen zijn die het niet erg vinden maar ik denk dat wel zozo de meerderheid het niet leuk vind dus ik zou het niet doen

 

ik ben trouwens een jongen

Reageer