Vraag

Jongens en (geen) onderbroek

  • 24 May 2024
  • 9 reacties
  • 1121 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Heyy ik ben zelf een meisje van 15 maar vroeg me wat af over jongens. In mijn klas zie ik best wel eens zoveel van alles daar beneden en hoe het beweegt  dat ik vrij zeker ben dat ze geen onderbroek dragen. Hoeveel jongens dragen geen onderbroek en vinden jullie het erg als dat in het openbaar is of mensen dat opvalt?


9 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi, nou dat lijkt mij maar ongemakkelijk zeg. Dat voelt helemaal niet prettig als je geen boxer of slip er onder aan hebt. Dat loopt ook niet lekker ;p Ik draag bijv wel eens een kilt en ook dan toch echt wel een slip of boxer eronder haha.  Is dat “niets eronder’ een nieuwe trend ?  Ga ik er in elk geval niet aan meedoen 😉En ja, het lijkt me  persoonlijk zeer genant als het opvalt en alles zo duidelijk te zien is. Maarja, ieder z'n ding…..

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 6
Badge +3

Ben een jongen en Ik draag zelf gewoon onderbroeken. Maar zie je echt een piemel of zie je gewoon wat bewegen in de broek? Want als een jongen een lossere onderbroek draagt kun je gewoon een bult/vorm zien zegmaar. Dan heeft ie vast een groot zaakje als het zo duidelijk zichtbaar is.

Reputatie 4
Badge +3

Hoi @Unknown08 

Ik draag zelf ook altijd boxershorts en weet niet van andere jongens dat ze er geen dragen. Ook bijv. na het douchen bij voetballen doet iedereen een onderbroek aan. Ik vraag me dan ook af wat je precies ziet bij die jongens waar je het over hebt

Af en toe doe ik wel thuis geen boxer aan in een joggingbroek omdat dat lekker is en dan word ik ook meestal lekker geil daarvan. Dat heb ik ook een paar keer gedaan toen ik ff naar de winkel moest en dat is wel heel spannend, maar nooit naar school of zo.

Heb je zelf ook wel eens geen onderbroek aan?

X Super

Reputatie 7
Badge +2

Heej, ik ben meisje en de enige keer dat ik dit vooral zie is bij sport. Als de jongens een kort gymbroekje dragen en dan zit daar zo'n binnenbroekje in een soort netje. En dan hebben ze blijkbaar geen verder onderbroek aan en zie je de ballen zitten hihi . Bij touwklimmen en de ladder op dan zie je dat wel. en natuurlijk bij zwemslips.  En als ze gewoon een sportbroekje dragen of strakker broeken dan zie je wel eens een bobbel ja. Ahw ja, goed voor onze fantasie toch ? 😋😉  Ik geloof Tartan wel, dat dat in een ruime broek niet lekker voelt als je bundeltje zo los hangt haha.

Doby X💜

Reputatie 7
Badge +14

Hey, ik ben het met @Tartan14  eens. Het lijkt me echt geen fijn gevoel en super onhandig. In een sportbroekje is dan weer een beetje anders maar het zou niet mijn bedoeling zijn dat iedereen dan mijn 🎶 ziet zitten haha. 

Liefs Tover xxx

Reputatie 5
Badge +3

Hey unknow

Ikzelf draag altijd een onderbroek. Het lijkt mij heel ongemakkelijk om geen onderbroek te dragen. Als het je stoort zou je eventueel kunnen zeggen draag je wel een onderbroek? Als je dat niet durft zou ik het proberen negeren. 

XXX Anonymous 

Reputatie 1
Badge +2

Heyy ik ben zelf een meisje van 15 maar vroeg me wat af over jongens. In mijn klas zie ik best wel eens zoveel van alles daar beneden en hoe het beweegt  dat ik vrij zeker ben dat ze geen onderbroek dragen. Hoeveel jongens dragen geen onderbroek en vinden jullie het erg als dat in het openbaar is of mensen dat opvalt?

Hey ik ben een jongen van 16 en zelf vind ik het suuper geil op geen onderbroek te dragen, ook tijdens het slapen, en ik vind het niet erg dat iemand dat ziet, zeker niet als het een meisje. Als een meisje het ziet vind ik het soms zelfs geil en krijg ik een stijve, soms begint ze dan te lachen.

Reputatie 5
Badge +4

Ik heb zelf ook wel dat je het kan zien eig alleen bij sport broekjes want draag normaal wel spijkerbroek en dan zit het gwn strak mr met sportbroekjes zie je hem wel slingeren want k draag ondergoed dat gwn een soortvan broekje is dus dan hangt het best wel los.

Badge

Hoi ik ben jongen van 13 en ik draag nooit een onderbroek en ben dat altijd zo gewend dus voor mij voelt dat niet raar ofzo.

Als je wel altijd een onderbroek draag en dan in eens niet voelt dat wel raar denk ik zo.

Hetzelfde als zonder zwembroek zwemmen doe je dat altijd dan voelt het gewoon doe je dat voor her eerst dan voelt het vreemd (koud/naakt)

 

Dus is denk kwestie van gewenning 

Reageer