Vraag

jongens!! borsten of billen?

  • 9 January 2022
  • 6 reacties
  • 607 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi!

Ik vroeg me af... Boys, wat is jullie voorkeur, borsten of billen? Kunnen jullie ook uitleggen waarom? :)

Groetjes!

 


6 reacties

Reputatie 1
Badge +2

hoi, voor mij eigenlijk allebei, al is het geen must ofzo, als ik zou moeten kiezen toch borsten. deze kun je mooi showen in korte shirtjes ofzo en meisjes in bh of bikini met iets grotere zijn toch leuk om naar te kijken.

 

veder denk ik niet dat je zelf hier onzeker over hoeft te zijn, veel jongens maakt het ook niet uit of je grote borsten of billen hebt, maar het is wel een leuke extra haha

Borsten!

Vanaf kinds af aan dacht ik al: ‘’Iel, uit je kont komt poep.’’

Nu denk ik niet meer zo:joy: maar ik heb nog steeds voorkeur voor kleine borsten. Waarom weet ik eigenlijk niet.

—————————————————

PS: Dit is mijn 100e reactie!:mega: Ik vind het leuk hier op dit forum en ik blijf hier ook, want wat is fantastischer om mensen te helpen!
 

Groetjes, 

-Wereld

Reputatie 4
Badge +4

Billen!

 

ik heb niet echt een reden waarom maar ik denk vooral omdat het altijd goed tee zien is vooral in een spijkerbroek. en borsten zijn niet altijd goed te zien

 

Hoop dat het helpt!

 

Reputatie 3
Badge +1

Hey, 

Ik zie dat je al vrij actief bent en mensen vrij goed helpt. Bedankt hiervoor. 
maar nu antwoord op je vraag: mij maakt het eigenlijk niet uit wel of geen rondingen. Dit klinkt cliché maar ik kan me er niets bij voorstellen dat dit heel belangrijk is voor een jongen. Als ik moest kiezen kies is voor borsten. Maar deze hoeven ook totaal niet groot te zijn.

groetjes

Reputatie 1
Badge

Ik ben altijd een borste man geweest maar ik geil ook op billen alleen borste 50% bille 30% thighs 20%

Voor mij zijn het billen, ook handiger om naar te kijken als ik in de stad rondloop.

Maar ik vind allebei geil en maakt me echt niet uit hoe groot of klein het is.

Reageer