Jongen wilt sex met andere jongen

  • 20 October 2020
  • 5 reacties
  • 1421 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een jongen 14 jaar en ben gay… ik schaam mij er voor, maar daarnaast wil ik heel graag experimenten met een jongen.. je weet wel. School is geen optie en ben te jong voor clubs.. iemand raad?


5 reacties

Hoi ik ben een jongen 14 jaar en ben gay… ik schaam mij er voor, maar daarnaast wil ik heel graag experimenten met een jongen.. je weet wel. School is geen optie en ben te jong voor clubs.. iemand raad?

Yubo en/of wink zijn apps waar je in contact kan komen met leeftijdsgenoten die ook gay zijn (als je daar via de instellingen je voorkeur op jongens zet). Hier zitten veel kinderen die ook willen experimenteren

Reputatie 1
Badge

Hey! Ik zou persoonlijk niet zulke websites opzoeken want 99% van die mensen zijn of pedo’s of 30 a 40 jarige mensen. (mijn persoonlijke advies) Ben zelf ook opzoek naar zulk soort contact maar dit is geen dating website dus ik hou het voor mezelf :D

 

(Edit: Ben zelfde leeftijd.)

Hoi ik ben een jongen 14 jaar en ben gay… ik schaam mij er voor, maar daarnaast wil ik heel graag experimenten met een jongen.. je weet wel. School is geen optie en ben te jong voor clubs.. iemand raad?

Je kan via dit forum in contact komen. Dm met elkaar via een anoniem account. Facetime. En als alles duidelijk besproken is enzo en t voelt goed dan kan je afspreken. Ik twijfel of  ik bi ben dus ik zou ook graag wat met een jongen willen proberen 

Heyy

Dat klopt niet. Op het forum mag je geen contact gegevens met elkaar wisselen en moet je anoniem blijven.

7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Het uitwisselen van contactgegevens en dating van forumleden via het forum van De Kindertelefoon is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum. Ook het forum als chat gebruiken is niet toegestaan.

 

Groetjes van mij.

 

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Jongen 14 jaar nl, 

 

Het is helemaal niet erg dat jij op jongens valt! Veel mensen accepteren het gewoon hoor. Maar als jij in contact wilt komen met leeftijdsgenoten, zou ik het niet aanraden om op een datingsite naar jongens te gaan zoeken, het risico dat jij met een veel ouder iemand afspreekt is te groot en jij kan dus ook worden misbruikt etc..., zoals @IkBenAnonymousAJ  ook al zegt. Ken jij echt niemand die wilt experimenteren? Jij zegt dat school geen optie is, misschien op een sportclub als jij daar op zit. Op het forum zijn heel veel verhalen te lezen van kinderen die samen masturberen bij de kleedkamers van een sportclub, heb er zelf ervaring mee (ik ben trouwens niet gay) en als jij echt niemand kent die iets wilt en het heel graag wilt, kan jij zo'n datingsite proberen, maar let wel goed op met wie jij om gaat. Ik hoop dat jij hier iets aan hebt!

 

Groetjes, 

Anoniempje2222 

Badge

Ga het er over hebben met je vrienden als hun open staan om te experimenteren, de meeste jongens van jou leeftijd wel

Reageer