jongen van 15, fetish panty's en andere vrouwenkleding.

  • 2 November 2012
  • 17 reacties
  • 8788 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik ben een jongen van 15, totaal hetero, maar vind het heel fijn om
panty's en enzo te dragen. Zijn er ook meer mensen die dat hebben hier ?
En hoe ga ik er ermee om ? Ik denk dat uk niet zomaar een winkel in kan stappen,
En even een panty af te rekenen, en dan zijn mijn ouders er nog

kortom, hoe moet ik dit aanpakken ?

17 reacties

Iemand ? ?
Uhm tja... Da's best lastig...
Ik denk dat je een nieuwe kledingstijl moet kiezen.
Want ik denk dat mensen het best wel raar vinden (niet gemeen bedoelt :p) als je zo rond gaat lopen.
Als ik jou was zou ik gewoon helemaal een nieuwe look kiezen.
Maar jij moet het zelf weten.

Veel suc6 😃
als je het zo lekker vind zitten, draag er eens een onder een lange jeans, op een dag dat je niet hoeft te gymmen ofzo.
ik ben zelf een meisje dus.. ik kan je er verder niet mee helpen..

@be yourself, waarom zou hij dan een nieuwe kledingstijl moeten kiezen?

denk er over na, en doe waar JIJ je prettig bij voelt.

xx Anoniemm_
Ik weet niet of je dit heel erg hebt of alleen een beetje aant ontdekken bent mr het zou kunnen dat je transsexueel bent , van buiten een jongen, vanbinnen een meisje of andersom natuurlijk!!!!
Xxx-joy
p.s.
Hoi, ik begrijp heel goed dat je als jongen graag een panty draagt! Ik doe dat zelf ook! Ik ben zo rond mijn 13e daarmee begonnen. Het zit heerlijk. Je kan dat toch voor anderen verborgen houden? ........

Groetjes,
Mark
Ik heb het zelf ook, ik noem het een soort van transgenderfetish, omdat je graag vrouwenkleding draagt (en misschien zelfs wilt crossdressen) , je moet je er gewoon niet aan laten denken, dan komt het vast wel goed!
Ik wil ook thuis panty's draagen. Weet iemand een paar smoesjes om ze te kopen? En waar moet ik het verstoppelen? Pleace reageer.! Thx
Als je gewoon een lange broek aan hebt zal het niet opvallen, en als het kopen het grootste probleem is. Haal je er 1 en vraag je of ze het kunnen inpakken omdat het een kadootje is voor je vriendin ofzo. Je kan het natuurlijk ook online bestellen, maar daarbij kunnen je ouders een probleem zijn natuurlijk. Misschien als je zelf een credit card hebt of iets anders, kan je het bestellen als je ouders bijvoorbeeld de hele dag aan het werk zijn of ergens anders. Of je vertelt het ze gewoon. Hoe dan ook, veel succes! 🙂
Ik weet niet of je dit heel erg hebt of alleen een beetje aant ontdekken bent mr het zou kunnen dat je transsexueel bent , van buiten een jongen, vanbinnen een meisje of andersom natuurlijk!!!!
Xxx-joy
p.s.


Transeksualiteit heeft er niks mee te maken, hij heeft zelf al gezegd dat hij het lekker vind zitten. Ik heb soms ook wel is make-up op. Maar dat maakt mij toch ook geen transseksueel?
Dankjewel voor de tip. Als er meer zijn graag in de reacties zetten. Ik denk niet dat het handig is om in mn eigen dorp te kopen? Welke winkel verkoopt de goedkoopste panty's?
Ik draag ook heel graag stiekem panty's en ik weet dat er veel meer (hetero) jongens dat doen. Volgens mij heeft het helemaal niks met de geaardheid te maken. De beste manier om te kopen is volgens mij om gewoon een panty te kopen in een supermarkt samen met wat andere boodschappen, mijn ervaring is dat dit totaal niet opvalt en bij de kassa heb ik nog nooit lastige vragen gehad. Probeer het maar eens!
Ik zou geen creditcard van je ouders gebruiken, dat is vragen om problemen :)
hoi, ik heb hetzelfde probleem, ik vind het alleen ook nog leuk om jurken te dragen, is leuk, moet je ns proberen als je alleen thuis bent, en doe je ding, wil je hakken eronder? gwn doen joh maakt helemaal niks uit, als je ouders het maar niet te weten komen
Zeg het tegen je ouders! dan voel je je niet raar als ze het ontdekken. Natuurlijk zou ik niet op straat zomaar een panty dragen want veel mensen vinden dat raar. Maar in je huis en in je tuin gewoon doen! En voor de winkel is het simpel gewoon relaxt de winkel in lopen en hem kopen. Als je gewoon relaxt doet zullen mensen minder snel denken dat het voor jezelf is. ( of zoiets) Als ze nog steeds vragen voor wie de Panty is zeg je weggen ( je zus) (je vriendin) En tadaa je hebt een Panty 🙂 Gewoon jezelf blijven en je er niet voor schamen!!! 🙂 Gr Maii
Ik draag ook mailots hoef je niet voor te schamen
Ik weet niet of je dit heel erg hebt of alleen een beetje aant ontdekken bent mr het zou kunnen dat je transsexueel bent , van buiten een jongen, vanbinnen een meisje of andersom natuurlijk!!!!
Xxx-joy
p.s.

ik houd ook van jurkjes dragen en makeupen en op hakken lopen enzo maar ik wil geen meisje zijn
welp welkon bij crossdressen het is ook best leuk om meisjes kleding te dragen ik ben een crossdresser die nog niet uitgekomen is naar zijn ouders

Reageer