Skip to main content

Hallo, zoals de titel al zegt is er een jongen die ik ken die aftrekt op mijn insta foto’s, oke dus het is een klasgenoot van mij we zijn soort van vrienden maar iedereen van onze klas shipte ons dus uiteindelijk werd het soort van iets maar niet een officiële relatie, dus ik zat laats in de klas en iemand uit ons vriendengroepje vertellde dat hij had afgesproken met hem (zij zijn dus goeie vrienden van elkaar) en toen gingen ze aftrekken en toen ging die ene gast dus naar mijn insta en daarop aftrekken en dat was dus was dus verteld en uiteindelijk had ik dit gehoord. Ik wist niet echt wat ik moest doen want ik vond het eigenlijk wel grappig maar.. ik vind hem niet leuk en we gaan ook niet in een relatie, is dit raar?

Niet te veel aan denken; heel veel jongens trekken af op Instagram-foto’s, hij is echt niet de enige en het zegt alleen maar dat ie jouw geil/knap vindt, verder niet per se dat ie daadwerkelijk een relatie wil.

Is voor jou echt een probleem? Dan kan je beter die foto’s verwijderen, want hem opdragen om niet meer op jouw foto’s af te trekken heeft geen zin. Bovendien is hij vast niet de enige.

Kortom: niet te veel over nadenken, it izz what it izz. :)

Je zou eens met hem kunnen praten.  Vertel wat het met jou doet.

Waarschijnlijk vindt hij dat hij dit gewoon mag doen.  Dat is ook eigenlijk zo - hij doet het privé.  Als je met hem praat, kun je het daar over eens zijn.  (het helpt vaak als je het ergens over eens bent).

Maar dat jij het te horen krijgt is iets anders.

Jij gaat nu nadenken of je je foto’s wilt verwijderen. Of jij je insta privé moet maken. Jij gaat nu bij elke foto nadenken of je hem wel moet plaatsen.
Jij voelt je ‘anders’ als je een foto op insta plaatst.
Ik weet 100% zeker dat hij dat niet als bedoeling had. 

Just to clarify: mijn bedoeling was niet om over te komen als victim-blamer; tuurlijk is het niet jouw schuld/fout dat hij op je foto’s aftrekt en als je het echt vervelend vindt, zou je wel met hem moeten gaan praten. Maar in principe is het gewoon iets dat heel veel jongens (en ik denk ook wel meiden) doen, iets wat je moet loslaten.

Just to clarify: mijn bedoeling was niet om over te komen als victim-blamer; tuurlijk is het niet jouw schuld/fout dat hij op je foto’s aftrekt en als je het echt vervelend vindt, zou je wel met hem moeten gaan praten. Maar in principe is het gewoon iets dat heel veel jongens (en ik denk ook wel meiden) doen, iets wat je moet loslaten.

Hee dankjewel voor dit! Ik zit er eigenlijk niet heel erg mee maar ik moest ff weten wat andere hier zouden van vinden, dankjewel voor de reactie!

Reageer