Vraag

jongen stijve in klas

  • 31 May 2020
  • 6 reacties
  • 643 Bekeken

Hoi, het klinkt misschien raar maar we keken ooit een film in de klas en toen zag je mensen het bijna doen (heel akward) en toen zat een jongen met z’n hand op z’n jeweetwel en toen zeide allemaal mensen dat hij een stijve had. Is dat normaal voor een jongen om dat zo snel al te krijgen of was het gwn niet waar denken jullie? 


6 reacties

Hallo anoniempjeg135 :)

Het is doodnormaal want hij krijgt hormonen.

-TheMightySlayer <3

Dat kan inderdaad gebeuren. Zeker als ze nog in de puberteit zitten, dan het het zelf gewoon plotseling ontstaan. Niks raars aan, overkomt elke jongen wel eens. wel een beetje sneu dat iedereen dat ook door ha, ik zou mij dood schamen als me dat zou overkomen in de klas. Gelukkig ben ik een meisje, maar dan heb je natuurlijk wel weer andere dingen hahaha:joy:

 

Hoi

 

Wat die jongen overkwam is heel normaal. Erecties kunnen spontaan of door opwinding ontstaan. Het moet wat ongemakkelijk geweest zijn voor die jongen om dit te ondergaan in het bijzijn van de hele klas, maar in principe is het niets vreemds. 

 

Gr. Kenshin

Pfff is het ergste wat kan gebeuren en helaas heb ik het ook vaker xD En bij mij zie je het ook nog eens goed...

Heyy

Is gewoon heel normaal hoor. Waarschijnlijk hadden meer jongens in je klas een stijve hoor.

Groetjs

Kaas123

Badge

Dat is volkomen normaal, als je net in de puberteit bent kan je ook van spanning of gwn uit het niets een stijve krijgen. Ik kreeg vroeger soms een stijve in de klas terwijl ik helemaal niet geil was.

Reageer