Skip to main content

Hey, geilejongen hier

Ik wordt de laatste tijd heel geil van piemels en het lijkt me leuk om een keer iemand lekker lang te pijpen of zelf gepijpt te worden. Maar als ik een jongen pijp of andersom, ben ik dan gay?

m.v.g geilejongen 

Als je niet verliefd bent op die jonge waar je het dan mee doen volgens mij niet.

Hoe oud ben je? Een keer iets met iemand van hetzelfde geslacht doen, maakt je niet gelijk gay. Veel jongens in de puberteit experimenteren daarmee. Het is wat anders als je echt verliefd op hem bent. Geilheid en liefde is niet hetzelfde. Sowieso zou ik zeggen: have fun.

Nee je bent niet gay je wil gewoon experimenteren en dat is heel normaal tussen 2 jongens 

Hey 

Mijn buurjongen pijpt mij ook. Ik ben hetero. 

Ik denk niet dat je gay bent

Nee volgends mij niet toch?

Hey

volgens mij is dat heel normaal mij lijkt het ook best leuk om eens een jongen te pijpen.

heb je al eens een jongen gepijpt dan?

Als je seks hebt met een andere jongen, ben je toch wel minstens een beetje gay.  En dat is toch OK?

Misschien gaat die zin later voorbij maar nu ben je in ieder geval wel ook wat homo.  

Hey  @helikopterfan 

heb je al een keer een jongen gepijpt en zo ja hoe was het. Mij lijkt het ook echt leuk om dat een keer te doen eigenlijk.

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

Ik ben gepijpt geworden  de eerste keer 14j door een man van 35. Dat was denk ik een aanranding hij was een professionele trainer op een voetbalkamp . Hij geilde op me.. daar ik een lange slappe piemel had van 16 cm  geen grapje .🐍. Ik liet het toe voor een duur voetbalbroekje . Het voelde kriebelig toen mijn eikel in zijn mond zat. Hij likte af  ook met zijn tong als een ijsje. 🍦 Ik vroeg me later af of ik toch homo was en of bi. Toch heb ik interesse meer in meisjes die vind ik leuk en sexy. Eentje had mij laatst ook gepijpt ging wel . Toch deed hij het lekkerst hij liet me kreunen terwijl ik dat niet wou. Zou hij nog denken dat ik  het zelf  fijn vond . 😬

Hoi @jongen1500 

Heel goed van je dat je dit vertelt! We lezen dat je seks met een volwassene hebt gehad. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen.

Reageer